Η Γαλλία στη μέγγενη-UPDATE2

©Μετάφραση, μοντάζ, φωτισμοί, σκηνικά και κοστούμιαTranslation, editing, lighting, scenery and costumesTraduction, édition, éclairage, décors et costumes: L’Enfant de la Haute Mer

© οι μεταφράσεις μου ΔΕΝ αναδημοσιεύονται, παρά ΜΟΝΟΝ έπειτα από προηγούμενη συνεννόηση

France in the vice — la France dans l’étau

Η Γαλλία στην μέγγενη-France in the vice-La France dans l’étauThe Photo-montage is mine [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Γαλλία: Μία λιτότητα που φοβάται να πει το όνομά της — Austerity that dare not speak its nameUne rigueur qui craint de porter son nom

Jean-Marc Ayrault: Ανακάλυψα το μποζόνιο της λιτότητας. François Hollande: Θα το πούμε το μποζόνιο της ανάκαμψης — Ayrault: I discovered the boson of rigor. Hollande: We’ll call it the boson of recovery— Ayrault: J’ai découvert le boson de la rigueur. Hollande: Nous l’appellerons le boson du redressement, by Biassu [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

«Οικονομική Ανάκαμψη με Δικαιοσύνη» — A just recovery Le redressement dans la justice, 4 Ιουλίου 2012.

Peugeot – Motion & Emotion (κίνηση & συγκίνηση), όπως αυτοδιαφημίζεται η Peugeot στο επίσημο site της, by na! [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

«Οικονομική Ανάκαμψη με Δικαιοσύνη» (σ.σ. λες κι ακούω τον ΓΑΠ που έλεγε πως τα βάρη θα είναι δίκαια…) : ο Γάλλος πρωθυπουργός Jean-Marc Ayrault, επινοεί έναν όρο, ώστε να μην χρησιμοποιήσει την λέξη που εξοργίζει: ΛΙΤΟΤΗΤΑ. Όταν μίλησε στην επανεκλεγείσα Βουλή στις 3 Ιουλίου 2012, ο Jean-Marc Ayrault δέχτηκε ότι απαιτούνται «προσπάθειες», αλλά διέψευσε ότι πρόκειται για «στροφή στην λιτότητα», γράφει η Libération.

 Υπερωρίες: «Δουλέψτε περισσότερο, κερδίστε περισσότερα ΤΕΛΟΣ…» … «Δεν θα δουλεύουμε πια καθόλου!» — OVERTIME: «WORK MORE, EARN MORE IS FINISHED» … «WE ARE NOT WORKING AT ALL!», by na! [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Δύο μόλις μέρες μετά την δημοσίευση από το Ελεγκτικό Συνέδριο της έκθεσης σχετικά με την κατάσταση και τις προοπτικές των δημόσιων οικονομικών, η οποία εκτιμούσε ότι είναι «επιτακτικό» να μειωθεί το έλειμμα στο 3% το 2013, και ότι θα πρέπει να αναζητηθούν (σ.σ. από περικοπές) 33 δις €, η Libération σε δεύτερο δημοσίευμα αναρωτιέται: “πόσο απέχει «η εθνική προσπάθεια» που ζήτησε ο Ayrault από την «λιτότητα» την οποία αρνείται;”

PSA d’Aulnay-sous-Bois, η νέα αλυσσίδα παραγωγής, by Chelmy. [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Από την πλευρά της η Le Monde διαπιστώνει ότι: «Σπάνια κυβέρνηση βρέθηκε τόσο στριμωγμένη από την κρίση, πιασμένη στην μέγγενη του δημόσιου χρέους, υπό την πίεση των ευρωπαϊκών της δεσμεύσεων και εντελώς αποστερημένη από οποιαδήποτε περιθώρια χειρισμών … Το «γαλλικό όνειρο»-λέξη κλειδί, τόσο προσφιλές κατά την προεδρική εκστρατεία του François Hollande, εξαφανίστηκε εντελώς από το λεξιλόγιο του Jean-Marc Ayrault … Οι λυρικές αυταπάτες μας τελείωσαν, τώρα «προσπάθεια»..

Νεκρή Φύση: Απόψε πέθανε το λιοντάρι της Peugeot — Still Life: The Peugeot Lion died tonight — Nature morte: Le Lion est Mort Ce Soir, by GdB. [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Ωστόσο, στις 12 Ιουλίου 2012, η PSA Peugeot Citroën (Peugeot Société Anonyme Peugeot Citroën), ανακοίνωσε το κλείσιμο του εργοστασίου της στο Aulnay-sous-Bois, και την συνακόλουθη απώλεια 8.000 θέσεων εργασίας.

Libération First page, 13 July 2012: Is there still a French car industry? — το πρωτοσέλιδο της Libé, 13 Ιουλίου 2012: Υπάρχει ακόμη γαλλική αυτοκινητο-βιομηχανία; [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Στις 14 Ιουλίου 2012 στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου στο Προεδρικό Μέγαρο, ο François Hollande περιορίστηκε σε αερολογίες του τύπου: «… Θεωρώ το κλείσιμο του εργοστασίου στο Aulnay-sous-Bois (περιφέρεια Seine-Saint-Denis) απαράδεκτο… Η κυβέρνηση θα ορίσει εμπειρογνώμονα για να εξετάσει από κοντά την κατάσταση στο Aulnay-sous-Bois…. Παραείναι εύκολο να επικαλεστούν το εργασιακό κόστος … Το σχέδιο πρέπει να το επαναδιαπραγματευτούμε … και η κυβέρνηση θα παίξει εξ ολοκλήρου τον ρόλο της, ασκώντας πίεση ώστε τα γαλλικά αυτοκίνητά μας να έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά, μέσα από προσπάθειες ως προς την έρευνα αλλά και μεγαλύτερες ευκολίες πληρωμής ….. Θα κάνουμε τα πάντα ώστε το Aulnay-sous-Bois να παραμείνει βιομηχανική περιοχή … ακόμη κι αν αλλάξει χρήση ….. ενώ θα πρέπει ο αριθμός των απολύσεων να μειωθεί». (σ.σ. αερολογίες δηλαδή, επιμένω).

Οι εγκαταστάσεις της PSA Peugeot Citroën (Peugeot Société Anonyme Peugeot Citroën) στο Aulnay-sous-Bois, ανάμεσα στο Παρίσι και το αεροδρόμιο Paris-Charles de Gaulle, from Google Earth. [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Το εργοστάσιο της PSA Peugeot Citroën (Peugeot Société Anonyme Peugeot Citroën) στο Aulnay-sous-Bois. [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Οι εγκαταστάσεις της PSA Peugeot Citroën (Peugeot Société Anonyme Peugeot Citroën) στο Aulnay-sous-Bois, from Google Earth. [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

UPDATE:

Η εκπρόσωπος του SIA (Ανεξάρτητο Συνδικάτο του Αυτοκινήτου, σ.σ. πρόκειται βέβαια για κίτρινο συνδικάτο), που πλειοψηφεί στο εργοστάσιο PSA d’Aulnay-sous-Bois (Seine-Saint-Denis), η Κα Tania Sussest, ζήτησε από τον Πρόεδρο της Γαλλίας να κάνει «αληθινές προτάσεις που θα εξασφαλίσουν το μέλλον των μισθωτών της βιομηχανικής περιοχής του Aulnay», της οποίας ο όμιλος PSA προγραμματίζει το κλείσιμο το 2014.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ: Ενάντια στο κλείσιμο του PSA Aulnay — ALL TOGETHER: Against the closure of PSA Aulnay. [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Από τις 8.000 θέσεις εργασίας που θα χαθούν, ο όμιλος PSA ελπίζει να βρει 6.500 που θα φύγουν στην σύνταξη με εθελούσια έξοδο. Ο όμιλος προβλέπει να μετατάξει 1.500 μισθωτούς από το Aulnay στο Poissy (Yvelines) , (σ.σ. που είναι στο διαόλου τη μάνα).

Τα εργοστάσια της  PSA d’Aulnay-sous-Bois (Seine-Saint-Denis) στην Ευρώπη, via. [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

«Δεν πρόκειται να βρεθούν πάνω από 1.000 άτομα προς μετάταξη, μην κάνετε όνειρα», προβλέπει η κα Sussest σύμφωνα εξ άλλου με την οποία : «όσοι δουλεύουν στην Amiens, Reims και Soissons δεν θα μπορέσουν να πάνε στο Poissy. Οι αποστάσεις είναι τεράστιες, και η μετακόμιση είναι για τους περισσότερους απαγορευτική».

by Christian Larivière, alias «feutre vengeur» (avenger marker – ο εκδικητής μαρκαδόρος). [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

UPDATE 2

Ο Φρανσουά Ολάντ και το λιοντάρι της Πεζώ — François Hollande and the Peugeot lion — François Hollande et le lion de Peugeot, by Nagy. [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Εκτός από τις 8.000 θέσεις εργασίας που θα χαθούν με το κλείσιμο του  PSA d’Aulnay-sous-Bois (Seine-Saint-Denis), άλλες 1.500 θέσεις απειλούνται στην μονάδα Rennes-La Janais. Και επιπλέον άλλες 3.500 θέσεις εργασίας, που δεν έχουν σχέση με την παραγωγή αυτοκινήτου, αλλά συμπεριλαμβάνουν διοικητικό προσωπικό, τεχνικούς επισκευών, πωλητές, μηχανικούς και στελέχη.

Relocation: The global car industry 2000 – 2010 — Délocalisations: L’industrie automobile mondiale 2000 – 2010 — Μετεγκατάσταση: Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία 2000- 2010, via[Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Πηγές
– PSA : le syndicat majoritaire à Aulnay demande à Hollande » de vrais engagements» (Το πλειοψηφούν συνδικάτο του PSA-Aulnay ζητάει από τον Hollande πραγματικές δεσμεύσεις και όχι αερολογίες)
– Boson
– Une rigueur qui ne porte pas son nom
– PSA Peugeot Citroën (Peugeot Société Anonyme Peugeot Citroën)
– France’s PSA Peugeot-Citroen Slashing 8,000 Jobs
– Automobile: PSA, le «made in France» mis en question
– The Group History
– Groupe automobile PSA Peugeot Citroën – Histoire (video)
– La colère gronde à PSA

by na! [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

NOTE: anonymous comments or comments mentioning fake on-line personality with false or disposable e-mail and a fake alias, will neither be approved nor answered.ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ανώνυμα σχόλια ή σχόλια που παραπέμπουν σε πλαστή διαδικτυακή προσωπικότητα, με ψευδές e-mail μιας χρήσεως και πλαστό ψευδώνυμο, δεν εγκρίνονται και δεν απαντώνται.

4 Responses to Η Γαλλία στη μέγγενη-UPDATE2

  1. Ο/Η Ο Αιρετικός λέει:

    Επικαλούνται οι τύποι στην PSA τα κεσάτια στα ταμεία τους λόγω της μείωσης του μεριδίου που έχουν στην αγορά. Λοιπόν…

    Αν οι Γάλλοι (και οι Ιταλοί) θέλουν καλύτερο μερίδιο στην αγορά αυτοκινήτου, πρέπει να κάνουν τα εξής:

    1. Ν’αρχίσουν επιτέλους να ξοδεύουν ευρά σε Έρευνα και Εξέλιξη για κινητήρες και αναρτήσεις.

    2. Να καταργήσουν στα C- και D-segments ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τους γαμημένους τους ημιάκαμπτους άξονες (ένα έκτρωμα που εισήχθη στο αυτοκινητιστικό λεξιλόγιο στα 70s με την πρώτη γενιά της Γκόλφως της ναζιστικής εταιρείας Volkswagen και μας ταλαιπωρεί από τότε). Είναι χυδαίο, είναι απάτη, είναι ξεφτίλα να ζητάς από τον αγοραστή να σου δώσει 30 χιλιάρικα για ένα αμάξι που φορά την αηδία που λέγεται ημιάκαμπτος άξονας.

    3. Να πετάξουν στο δρόμο και χωρίς αποζημίωση όλα τα κοκαρισμένα νεοφιλελεύθερα golden bois.

    4. Να ξαναφτιάξουν αυτό που ξέρουν να φτιάχνουν: αμάξια που έχουν και άνεση και ποιότητα κύλισης και καλή συμπεριφορά και παρέχουν χαμηλό TCO (Total Cost of Ownership).

    5. Να μάθουν ότι, αν θέλουν τηλεματική στ’αμάξια τους, πρέπει να μάθουν να σχεδιάζουν GUI και να ενσωματώσουν unicode γραμματοσειρές για μενού σε όλες τις γλώσσες των χωρών στις οποίες εξάγονται τα χρέπιααμάξια τους.

    6. Το βασικότερο: Να απαιτήσουν να απαγορευθεί σε εταιρείες αυτοκινήτου ή σε θυγατρικές τους ή σε θυγατρικές θυγατρικών τους ή σε offshore τους να κατέχουν έστω και ΜΙΑ μετοχή σε εκδοτικές εταιρείες που εκδίδουν περιοδικά αυτοκινήτου, να μπει πλαφόν στο μέγιστο αριθμό σελίδων διαφήμισης που επιτρέπεται να δίνει ένας όμιλος σε κάθε περιοδικό ανά μήνα και να δημοσιεύεται το πόθεν έσχες ΟΛΩΝ των συντακτών αυτοκινήτου. Ναι, αυτό είναι μπηχτή για τη ναζιστική Volkswagen (πρώην KdF – Kraft durch Freude) που ελέγχει το μισό ευρωπαϊκό αυτοκινητιστικό Ρύπο είτε μέσω κατοχής μετοχικών πακέτων (όπως κάνει με το Quattroruote) είτε μέσω της διαφημιστικής δαπάνης (τριπλάσια και βάλε από αυτή άλλων ομίλων) είτε μέσω της δωροδοκίας δημοσιοκάφρων.

    Πώς; Δε μπορούν να το κάνουν; Α ναι; Μήπως να θυμίσω ότι ο Ζακ Καλβέ, πρώην πρόεδρος της PSA, στα τέλη των ’80s είχε περάσει ευρωπαϊκή νομοθεσία που ξεπάτωνε στους δασμούς ό,τι δεν συναρμολογείτο στην τότε ΕΟΚ, αναγκάζοντας τη Nissan να αναζητήσει ευρωπαϊκό εργοστάσιο για τα μοντέλα που θα ήταν η αιχμή του δόρατός της στην ευρωπαϊκή αγορά; Ήταν τότε που οι Γιαπωνέζοι εξέτασαν το ενδεχόμενο της επέκτασης της ΤΕΟΚΑΡ, αλλά τελικά χάλασε η σούπα και το κλείσανε, φτιάχνοντας εργοστάσιο στην Αγγλία…

  2. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Αιρετικέ,

    Για τα περισσότερα που γράφεις, με βρίσκεις αδιάβαστη…

  3. Ο/Η Ο Αιρετικός λέει:

    Δεν έχω την απαίτηση να έχεις κι εσύ τη δική μου λόξα με την αυτοκινητοβιομηχανία. Διαβάζω αυτοκινητιστικά περιοδικά από 6 ετών, παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια τα τεκταινόμενα στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχω φτάσει πια στο σημείο να καταλαβαίνω ακόμα και το πώς επιδρά η νοοτροπία της κάθε χώρας στη σχεδίαση αυτοκινήτων (ακόμη κι ο εκάστοτε εθνικισμός ή τοπικισμός).

    Κι όσο για το τι εστί GUI, η σχεδίαση τέτοιων πραγμάτων είναι πια βασικό κομμάτι της δουλειάς μου.

    Και ναι, είμαι πολύ κακός απέναντι στους Γερμανούς. Τελευταία φορά που γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έβγαλε όμορφο αμάξι ήταν όταν η BMW (άλλη φίρμα που κονόμησε τρελά από το Ράιχ – και μην ξεχνάμε ότι ο Quandt ήταν πρώην σύζυξ της Μαρθούλας που παντρεύτηκε τον Γκαίμπελς, όπως επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε και το slave labor στα εργοστάσια της Bayerische Motoren Werke που φτιάχνει το «απόλυτο μηχάνημα οδήγησης», ώπα μόρτη, σιγά το άμπζολουτ να’ούμε) παρουσίασε τη δεύτερη γενιά (Ε32) της 7άρας και την τρίτη γενιά (Ε34) της 5άρας. Α, ξέχασα: δεν τις σχεδίασε Γερμανός, αλλά Ιταλός, ο Ercole Spada.

    Κι όσο για το τι είναι ο ημιάκαμπτος άξονας, θα σου πω τι είναι: είναι η εξευγενισμένη μορφή του άκαμπτου άξονα που έχουν για «ανάρτηση» οι αραμπάδες. Απλά, αντί να βάλεις μια μπετόβεργα ανάμεσα στις ρόδες, παίρνεις τη μπετόβεργα και τη λυγίζεις σαν «Π». Ε, μεγαλώνεις το οριζόντιο μέρος του «Π» και το κάνεις μεντεσέ, ενώ τα ποδαράκια του τα μικραίνεις και στις άκρες του καθενός κοτσάρεις κι από έναν τροχό (με το νοητό άξονα του τροχού να είναι παράλληλος με το «μεντεσέ», δηλαδή το οριζόντιο τμήμα του «Π»). Έτσι εκμεταλλεύεσαι – και καλά – το ότι δεν είναι απόλυτα άκαμπτη η σχέση μεταξύ των δυο τροχών και λες «να, υβρίδιο μεταξύ ανεξάρτητης ανάρτησης (δηλαδή κάθε τροχός να πάει πάνω-κάτω ανάλογα με τις λακούβες και τα σαμαράκια ανεξάρτητα από αυτόν της άλλης μεριάς του άξονα) και άκαμπτου άξονα». Στην πραγματικότητα βέβαια πάραμένει ένας άκαμπτος άξονας, απλά κοροϊδευόμεθα αγρίως και οι σημερινοί «σχεδιαστές» το μπαίζουσι τόσο που τον έχουν κάνει σφεντόνα, γιατί τα golden bois στα ΔΣ προτιμούν να σκάνε ευρά σε hookers’n’blow παρά σε Έρευνα και Εξέλιξη.

    Εδώ που τα λέμε, στις αναρτήσεις τελειώσανε οι καινοτομίες. Απλά περιμένει το τμήμα Ε&Ε κάθε εταιρείας να λήξουν πατέντες για να τις αντιγράψει και να τις παρουσιάσει σαν σούπερ-ντούπερ-ουάου-καλέ-ποιος-είμαι-ο-μίστερ-γαμάω καινοτομίες που πρώτη φορά στα χρονικά παρουσίασε η και γαμώ τις πρωτοπόρες εταιρεία.

    Ακούγομαι ισοπεδωτικός; Όχι. ΕΙΜΑΙ. Και γουστάρω, γιατί ήρθε η ώρα να ξεβρακώσουμε τους τάχαμ δήθεν πρωτοπόρ(δ)ους και να σφάξουμε τις ιερές αγελάδες για να τις κάνουμε καρπάτσιο και μπριζόλες ψημένες σενιάν.

  4. […] Ζήτω!! Ήρθε ο Σεπτέμβρης!! — Yay! September Again!! — Youpi ! C’est la rentrée ! by na ! [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]Συναφές: Η Γαλλία στη μέγγενη […]

Μήπως θέλετε να γράψετε κάτι στο βιβλίο επισκεπτών; (Κεφαλαία, είτε Ελληνικά είτε Greeklish δεν θα δημοσιεύονται)

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: