…παραμένουμε σε μια αίθουσα αναμονής, με μια κλειστή πόρτα στο βάθος..

για «τη σκόνη του χρόνου»

«Η σκόνη του χρόνου» εκτυλίσσεται χρονικά από το 1953 έως το 1974, στην πρώην Σοβιετική Ένωση, τα σύνορα Αυστρίας – Ουγγαρίας, την Ιταλία και τη Νέα Υόρκη. Η ταινία πραγματεύεται τις σύνθετες διαπροσωπικές σχέσεις και τις ιδεολογικές ανατροπές, μέσα από την επιρροή που ασκούν τα μεγάλα πολιτικά γεγονότα, από τις παραμονές του θανάτου του Στάλιν μέχρι την παραίτηση Νίξον στην Αμερική και την πτώση της ελληνικής χούντας.

«…τίποτα δεν τέλειωσε
τίποτε ποτέ δεν τελειώνει
ξαναγυρίζω
επιστρέφω εκεί που άφησα μια ιστορία να γλιστρήσει στο παρελθόν
και να χάσει την διαύγειά της κάτω από την σκόνη του χρόνου
και τότε,
απρόσμενα,
σε κάποια στιγμή,
ξαναγυρίζει, σαν σκοτεινό όνειρο…»

«… ό,τι χάνω στο άγγιγμα
το κερδίζω στο όνειρο…»
«…το λέει η Ελένη σε σχέση με ένα χωρισμό: αυτός είναι αλλού … σε κάποια φυλακή … κι αυτή είναι αλλού … σε κάποια εξορία … όταν δεν μπορεί να τον αγγίξει, τον ονειρεύεται…»

Την συνέντευξη του Θόδωρου Αγγελόπουλου στον Δ.Τρίκα στο τότε «Ciné+» ελευθέρωσε στο διαδίκτυο ο υπερκινητικός δάσκαλος του 36ου Δημοτικού Σχολείου, αγνώστων λοιπών στοιχείων.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ανώνυμα σχόλια ή σχόλια που παραπέμπουν σε πλαστή διαδικτυακή προσωπικότητα, με ψευδές e-mail μιας χρήσεως και πλαστό ψευδώνυμο, δεν εγκρίνονται και δεν απαντώνται.

4 απαντήσεις στο …παραμένουμε σε μια αίθουσα αναμονής, με μια κλειστή πόρτα στο βάθος..

  1. Σε συγκλόνισε τελικά ο πρόωρος χαμός του…

  2. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Χθες βράδυ οργανώσαμε με την κινηματογραφική ομάδα την προβολή της Αναπαράσταση. Θυμήθηκα κάτι που κανείς δεν είπε όλες αυτές τις μέρες: ότι ο Αγγελόπουλος ήταν ο μοναδικός Έλληνας σκηνοθέτης που είχε πολύ καλές γνώσεις σχετικά με τα τεχνικά ζητήματα του κινηματογράφου, γι’ αυτό και είχε τον απόλυτο έλεγχο των γυρισμάτων. Στην Ελλάδα είχαμε και έχουμε πολύ καλούς σκηνοθέτες, αυτές του οι γνώσεις όμως τον ανέβαζαν πάντα πολλά επίπεδα πάνω από τους υπόλοιπους. Αυτό μπορεί να ακούγεται ασήμαντο μπροστά στα όσα συγκλονιστικά βλέπαμε εμείς στις σκοτεινές αίθουσες, απαντάει όμως στο γιατί ήταν ένας τόσο σημαντικός σκηνοθέτης.

    (σε ευχαριστώ για όλες αυτές τις αναρτήσεις-δεν στο ξανάπα μέχρι τώρα αλλά τις ρουφάω με μανία!)

  3. Ο/Η L'Enfant de la Haute Mer λέει:

    δείμο του πολίτη,

    καλησπέρα σου.
    η αλήθεια είναι πως με συγκίνησε βαθειά και πως κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται και να γράφονται άμεσα και στα ίσα.

  4. Ο/Η L'Enfant de la Haute Mer λέει:

    silentcrossing,

    όπως τα λες είναι και σ’ ευχαριστώ.
    για μένα όμως είναι ένα χρέος.

    απόψε, κλείνοντας μια βδομάδα από τότε, θα ανεβάσω σε μία ανάρτηση, όλες τις διαδικτυακά διαθέσιμες ταινίες του και θα βάλω μια άνω τελεία.

    Αργότερα, ίσως και επετειακά, ελπίζω να μεταφράσω κάποια άρθρα που γράφτηκαν για τον Théo και τα οποία θεωρώ σημαντικά.

Μήπως θέλετε να γράψετε κάτι στο βιβλίο επισκεπτών; (Κεφαλαία, είτε Ελληνικά είτε Greeklish δεν θα δημοσιεύονται)

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: