Ο κύριος J.-M. Barroso & τα μεταλλαγμένα

.

Συναφές: Η σπορά του θανάτου: Monsanto και πάλι (μικρό δοκίμιο), 22 Νοεμβρίου 2008

Η σήμανση που χρησιμοποιείται διεθνώς για τα μεταλλαγμένα [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

© Μετάφραση, μοντάζ, φωτισμοί, σκηνικά και κοστούμια — Translation, editing, lighting, scenery and costumes — Traduction, édition, éclairage, décors et costumes: L’Enfant de la Haute Mer

© οι μεταφράσεις μας ΔΕΝ αναδημοσιεύονται, παρά ΜΟΝΟΝ έπειτα από προηγούμενη συνεννόηση

Οι Βρυξέλλες προτείνουν την πιστοποίηση τριών σπόρων της Monsanto 

ο κ. José Manuel Barroso

Ο κύριος J.-M. Barroso [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

AFP, ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ, 22 Ιουλίου 2009 – Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επανήλθε την Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009 στο θέμα του γενετικά τροποποιημένου καλαμποκιού, προτείνοντας να επιτρέψει την εμπορία και τη χρήση μέσα στην ΕΕ τριών σπόρων της αμερικάνικης πολυεθνικής Monsanto.

Cabbage-Eye-

[Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Οι εμπειρογνώμονες των κρατών μελών που ρωτήθηκαν την Τετάρτη δεν εξέφρασαν άποψη, παρά την θετική γνωμοδότηση της Ευρωπαϊκής Αρχής για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA), διευκρίνισε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

monsanto

[Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Αρκετοί γενετικά τροποποιημένοι σπόροι έχουν ήδη άδεια εισαγωγής στην ΕΕ, αλλά ένας μόνο έχει άδεια καλλιέργειας, το καλαμπόκι Monsanto 810.

ΚΑΤΩ: Παγκόσμιος χάρτης καλλιέργειας μεταλλαγμένων, 2005. (με πορτοκαλί: οι 5 χώρες που καλλιεργούν πάνω από 95% και τα διέθεσαν στην αγορά το 2005, με διαγραμμισμένο: άλλες χώρες που εμπορεύτηκαν μεταλλαγμένα το 2005, με κουκκίδες: οι χώρες που επιτρέπουν πειραματισμούς στους αγρούς, μεγαλώνετε με ‘κλικ’)

Παγκόσμιος χάρτης καλλιέργειας μεταλλαγμένων 2005 [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Οι ευρωπαϊκές χώρες είναι μέσα στην μεγάλη πλειοψηφία αντίθετες στην καλλιέργεια οργανισμών γενετικά των τροποποιημένων (OMG), εξαιτίας των κινδύνων για το περιβάλλον και για τις άλλες καλλιέργειες.

Αρνούνται για να δώσουν την συγκατάθεσή τους σε κάθε αδειοδότηση, όσο οι μέθοδοι αξιολόγησης που χρησιμοποιεί η EFSA δεν αναθεωρούνται και δεν ενισχύονται, ώστε να λαμβάνουν περισσότερο υπ’ όψη τον κίνδυνο της διασποράς των μεταλλαγμένων.

ένα κανονικό ψάρι Ζέβρα, το πρώτο ζώο που τροποποιήθηκε γενετικά

ένα κανονικό ψάρι Ζέβρα, το πρώτο ζώο που τροποποιήθηκε γενετικά [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Έξι χώρες  -Γαλλία, Αυστρία, Ουγγαρία, Λουξεμβούργο, Γερμανία και Ελλάδα-  έχουν υιοθετήσει διατάξεις ασφαλείας οι οποίες απαγορεύσουν την καλλιέργεια στο έδαφός τους της μόνης γενετικά τροποποιημένης ποικιλίας του καλαμποκιού που επιτρέπεται στην ΕΕ, του ΜΟΝ810, «εξαιτίας των περιβαλλοντικών κινδύνων».

Η Monsanto έχει ζητήσει την ανανέωση της άδειας της καλλιέργειας του MON810 και πέτυχε ευνοϊκή γνωμοδότηση του EFSA.

το ψάρι Ζέβρα, μετά τη γενετική τροποποίηση

το ψάρι Ζέβρα (Glofish), μετά τη γενετική τροποποίηση [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Στις 2 Μαρτίου 2009, ο πρόεδρος της Ε. Επιτροπής, ο José Manuel Barroso, ο οποίος διαχειρίζεται προσωπικά αυτόν τον φάκελο, προσπάθησε να πετύχει την άρση των διατάξεων ασφαλείας, αλλά απέτυχε: 22 από τα 27 μέλη της Ε. Ενωσης καταψήφισαν το αίτημά του.

ΔΕΙΤΕ & ΜΙΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Η σπορά του θανάτου: Monsanto και πάλι (μικρό δοκίμιο)

Πηγές:

OGM : Bruxelles propose d’homologuer trois semences de Monsanto

Μεταλλαγμένα : Οι Βρυξέλλες προτείνουν την πιστοποίηση τριών σπόρων της Monsanto

Γενετικά τροποποιημένοι Οργανισμοί

Bite-Back-

[Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Μεταφέρω επίσης από το σχόλιο της ange-ta :

ange-ta, ετικέττα: μεταλλαγμένα

νέα απο τη μάχη ενάντια στα μεταλλαγμένα

informationsdienst Gentechnik (γερμανικά)

ogmwatch (αγγλικά και άλλες γλώσσες)

.

Και κάτι ακόμη :

από το http://www.stop-barroso.eu/fr/?page_id=18

STOP-BARROSO, via  [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Please NOTE: anonymous comments or comments mentioning fake on-line personality with false or disposable e-mail and a fake alias, will neither be approved nor answered. — ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ανώνυμα σχόλια ή σχόλια που παραπέμπουν σε πλαστή διαδικτυακή προσωπικότητα, με ψευδές e-mail μιας χρήσεως και πλαστό ψευδώνυμο, δεν εγκρίνονται και δεν απαντώνται.

Short Link: http://wp.me/p3lcY-mo

Advertisements

86 Responses to Ο κύριος J.-M. Barroso & τα μεταλλαγμένα

  1. Ο/Η Rodia λέει:

    Πόσα κονομάει ο κ. Μπαρόζο, είπανε; Να ανησυχούμε για τον Οκτώβριο;

  2. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    ένα λεπτό να ελέγξω :

    «… ο πρόεδρος της Commission κερδίζει 300.000 € μικτά το χρόνο, προσαυξημένα κατά 50.000 € μικτά επίσης για την κατοικία του και τα έξοδα παραστάσεως, αμοιβή μεγαλύτερη εκείνης κάθε αρχηγού ευρωπαϊκού κράτους και εκείνης του προέδρου των ΗΠΑ. Επιπλέον, ο José Manuel Barroso, όταν θα εγκαταλείψει τα καθήκοντά του, θα πάρει μία αποζημίωση 190.000 € επί τρία χρόνια….», δήλωσε ο Γάλλος ευρωσκεπτικιστής υποψήφιος ευρωβουλευτής με το κόμμα «Libertas» Philippe de Villiers στην εφημερίδα Le Figaro.

    πηγές
    από το site: Politique.net και το άρθρο:
    «Le président de la Commission européenne gagne-t-il plus que le président des Etats-Unis ?», Τετάρτη 1η Απριλίου 2009

    και από το site:
    Ενωμένοι Φορολογούμενοι : Ενάντια στη φορολογική καταπίεση, η πίεση των φορολογουμένων, και το άρθρο:
    «Le salaire du président de la Commission européenne est supérieur à celui d’Obama !», 10 Ιουνίου 2009

    δική μου σημείωση:
    Στην αρχή της περασμένης εβδομάδας, ο José Manuel Barroso ήλπιζε ακόμη ότι θα επιτύγχανε συμφωνία των 27 για την επανεκλογή του το φθινόπωρο, πριν τα μέσα Ιουλίου 2009, κατά την εναρκτήρια σύνοδο του ευρωκοινοβουλίου. Η επανεκλογή του έχει ήδη άτυπα εγκριθεί από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο. Έκτοτε ο κ. Barroso πολλαπλασίασε τις επαφές του με τους ευρωβουλευτές, συμπεριλαμβανομένων και των ευρωσκεπτικιστών Βρετανών, Τσέχων και Πολωνών που τον υποστηρίζουν. Ωστόσο, μεταξύ των ευρωπαϊστών, μόνο το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, του οποίου είναι επίσημος υποψήφιος τον υποστηρίζει και ήταν πρόθυμο να τον επανεκλέξει από τον Ιούλιο 2009. Οι σοσιαλιστές, οι φιλελεύθεροι δημοκράτες και οι Πράσινοι αρνούνται να εκφράσουν γνώμη τόσο νωρίς, και να συμφωνήσουν με τους ευρωσκεπτικιστές.

    πηγή:
    «José Manuel Barroso ne sera pas reconduit en juillet» (José Manuel Barroso δεν επανεκλέγεται από τον Ιούλιο) Le Monde, 04.07.09

  3. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Θυμάμαι ότι ο Παπαγιαννάκης είχε δώσει στο Ευρωκοινοβούλιο μάχες ενάντια στα μεταλλαγμένα προϊόντα όσο λίγοι Ευρωπαίοι συναδέλφοι του και -βέβαια- όσο κανένας άλλος στην ελλάδα.

    Ο ΠΟΕ (όχι ο ποιητής), τσιράκι των Ηνωμένων Πολιτειών, πιέζει, απειλεί και τάζει κάτω από το τραπέζι σχεδόν 15 χρόνια τώρα, ώστε να αναγκαστεί η Ε.Ε. να δεχτεί τα μεταλλαγμένα. Και εν μέρει το έχει πετύχει (ποιος ξέρει με τι ανταλλάγματα)…

    Οι έξι χώρες θα αντιστέκονται όσο αντιστέκονται οι πολίτες τους. Από την άλλη, το παιχνίδι παίζεται στα μουλοχτά: πολλά τρόφιμα της διατροφικής μας αλυσίδας είναι ήδη «μολυσμένα» με γενετικώς μεταλλαγμένες ουσίες. Άρα, σιγά τα λάχανα (και τα καλαμπόκια) αν φυτέψουμε και μερικούς σπόρους ακόμα, αφού οι ουσίες βρίσκονται ήδη στο τραπέζι μας… Και αυτό θαρρώ είναι και το βασικό πια επιχείρημα που χρησιμοποιούν ΗΠΑ και ΠΟΕ.

    Αξίζει να σημειωθεί η περίπτωση του μεταλλαγμένου ρυζιού (σε πειραματική μάλιστα μορφή) που είχαν πουλήσει εταιρίες σε αγρότες στην Κίνα, με αποτέλεσμα να εξαπλωθεί σε τουλάχιστον 10 χώρες (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα).

    Θα επανέλθω…

  4. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    silentcrossing,

    Γιατί όμως τέτοια πρεμούρα ο άνθρωπος ;
    Με βάζει σε σκέψεις ..
    Να επανέλθεις !

    Δες και ένα παλαιότερο παραγωγής μας :
    Η σπορά του θανάτου

  5. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Ο κ. Μπαρόζο μπορεί να αμείβεται πολύ καλά ως κομισάριος (πρόεδρος της Κομισιόν), αλλά οι σημερινές απολαβές του είναι ψίχουλα μπροστά στις πιθανές μελλοντικές ως στελέχους κάποιας μεγάλης εταιρίας (ενδεχομένως της Μονσάντο) ή οργανισμού. Είναι κοινό μυστικό άλλωστε ότι οι πολιτικές καριέρες αποτελούν προθάλαμο για το χρυσοφόρο κόσμο των golden boys – ακόμα και μετά την οικονομική κρίση.

    Περί μεταλλαγμένων δεν είμαι ειδήμων, είναι γνωστό πάντως από πλήθος δημοσιογραφικές έρευνες ότι οι εταιρίες που τα παράγουν είναι αδίσταχτες μπροστά στο (υπερ)κέρδος, με την ανοχή η συνενοχή των κυβερνήσεων. Ξεκίνησαν να παράγουν και να διαθέτουν τα μεταλλαγμένα «πειραματικά» σε χώρες του λεγόμενου Τρίτου Κόσμου, όπως γίνεται και με τα νέα φάρμακα, όπλα κλπ, και συνεχίζουν τώρα ακάθεκτες προς τις υπόλοιπες «αγορές». Κάποτε οι αγορές αποτελούνταν από ανθρώπους, τώρα από πορτοφόλια και εμπορεύματα. Οι άνθρωποι αντιμετωπίζονται είτε ως πορτοφόλια είτε ως εμπορεύματα. Κάποιες φορές και τα δύο. Θα επανέλθω με σοφά λόγια του δον Γκαλεάνο.

  6. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Ο ρόλος των λόμπι στις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

    Έχει κάποια σχέση με τα ανωτέρω. Σημείο των καιρών ότι όλο και περισσότερη εξουσία περνά από εκλεγμένους σε διορισμένους.

  7. Ο/Η Rodia λέει:

    «Σημείο των καιρών ότι όλο και περισσότερη εξουσία περνά από εκλεγμένους σε διορισμένους.» γράφει ο Τσαλ, αλλά…
    Νομίζω ότι δεν είναι απλώς «σημείο των καιρών», είναι το μέλλον. Αυτό είναι το μέλλον. Ολα θα αλλάξουν ξαφνικά, σε μια νύχτα. Θα «ανήκουμε» κάπου όπου δεν μας ρώτησε κανείς αν το θέλουμε. Εκβιαστικά μεν, αλλά με ωραίο περιτύλιγμα τάχα δήθεν ελευθερίας, κλπ κλπ…
    Τα σκεφτόμουν από σημερα το πρωί όλα αυτά.. λες να με επηρρέασε το ποστ;

  8. Ο/Η Rodia λέει:

    «Οι άνθρωποι αντιμετωπίζονται είτε ως πορτοφόλια είτε ως εμπορεύματα.» γράφει επίσης ο Τσαλ.. και θυμάμαι ότι πριν απο καμιά 10ριά χρόνια είχε ξεκινήσει δειλά δειλά ο χαρακτηρισμός «άτομο» αντί για «άνθρωπος».. μάλιστα έγινε της μόδας σχετικό επιφώνημα π.χ. «για δες τι έκανε/κατάφερε το άτομο!» και «είσαι πολύ άτομο!», κλπ κλπ, στα δελτία ειδήσεων οι άνθρωποι αντικαταστάθηκαν από άτομα, η λέξη έγινε πολύ ΙΝ και έπαψε να ενοχλεί -εμένα εξακολουθεί να με ενοχλεί, αλλά ποιος με υπολογίζει! :Ρ
    Οι φίλοι και γνωστοί, σους οποίους επεσήμαινε τη διαστρέβλωση της έννοιας «άνθρωπος» μέσα από μια φαινομενικά ελάχιστη διαφορά στη ταυτοποίηση, με κοίταζαν σαν παράξενο φαινόμενο και «τι δίνεις σημασία;» απαντούσαν.
    Σήμερα πια, όλοι έχουν γίνει άτομα και κανένα δεν ενοχλεί αυτό. Ατομα στέκονται στις ουρές, άτομα καίγονται στις πυρκαγιές, άτομα σκοτώνονται στους πολέμους, άτομα, άτομα, άτομα. Λες να ήταν κάπως έτσι στην εποχή του Διογένη, που αναζητούσε «Ανθρωπο» με το φανάρι;
    (μεταξύ μας, νομίζω ότι είναι χειρότερα, αλλά διατηρώ την αισιοδοξία μου!)

  9. Ο/Η ange-ta λέει:

    Εχω κάνει μια σειρά άρθρων για την σπορά της καταστροφής. Βιάζεται η Μονσάντο και ο Μπαρόζο, γιατι πολύ γρήγορα η γη θα τα ξεράσει αυτα τα ανθρώπινα κατασκευάσματα. Ηδη το raund up, δεν πιάνει πια στο raund up ready καλαμπόκι και η Μονσάντο θέλει να πουλήσει ενα άλλο δηλητήριο που έριχναν στον πόλεμο του Βιετναμ. (orange κάπως)
    Η φρίκη της απληστείας σε όλο της το μεγαλείο!

  10. Ο/Η ange-ta λέει:

    εχω και κάμποσα λινκ στο στέκι μου

  11. Ο/Η Rodia λέει:

    Το απλό ερώτημα «γιατί μαζεύουν όλα αυτά τα λεφτά, τη στιγμή που διαδίδουν τη συντέλεια του κόσμου το 2012» κανείς δεν το έκανε ίσαμε τώρα…

  12. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    Γιατί να μην πάει στη Monsanto ή σε κάποια άλλη, ποιός ξέρει ποιά,
    την οποία ευνόησε κατά την διάρκεια των υψηλών καθηκόντων του ;
    φυσικά …

    .. και εκπλήσσομαι πώς ακόμη δεν έχουμε δον Γκαλεάνο !
    περιμένουμε !

  13. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    στα χρόνια μου το λέγαμε «δημοκρατικό έλειμμα»,
    ειδικά για τον υπερεθνικό σχηματισμό ΕΕ και
    τις απόμακρες από τους πολίτες των κρατών-μελών διαδικασίες της.

  14. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    είδες ελπίζω τις πενταροδεκάρες που παίρνει ο J.-M. B. !
    Περισσότερο ελπίζω πως είναι μόνο αυτά, και δεν έχει άλλα δωράκια …

    Και δεν νομίζω πως σκέφτεσαι τέτοια με αφορμή το ποστ:
    όλοι τα ίδια σκεφτόμαστε, παραζαλισμένοι και μάλλον
    ανήμποροι στην πραγματικότητα.
    Αν ως τώρα βλέπαμε την κατάρρευση του κοινωνικού κράτους και
    των εργασιακών δικαιωμάτων, τώρα που ξόφλησαν και ξοφλάνε,
    βλέπουμε το καθημερινό σφίξιμο της βίδας στον περιορισμό των ατομικών
    και συλλογικών ελευθεριών, με τα γνωστά προσχήματα !

  15. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    το «άτομο» ξεκίνησε σαν μια εξυπνακίστικη και ισοπεδωτική μαγκιά,
    σαν μια χαλκομανία, μπορεί να είναι και είκοσι χρόνια…
    Υπήρχε βέβαια και παλιότερα εν χρήση, (για 2 άτομα κλπ),
    αλλά όχι έτσι .. δίκιο έχεις που ενοχλείσαι !

  16. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    ange-ta,

    Δεν ξέρω πώς θα μπορέσει να τα ξεράσει η γη:
    η γη δηλητηριάζεται, οι άνθρωποι στην Αργεντινή και τη Βραζιλία
    πεθαίνουν σαν τις μύγες από το roundup . Οι πράκτορες των μεταλλαγμένων
    περνάνε στους δρόμους με αυτοκίνητα και ρίχνουν δεξιά και αριστερά
    γεν. τροποποιημένους σπόρους για να μολύνουν τις εκτάσεις.
    Το άλλο που λες (και σε σχέση με το Βιετνάμ) είναι το Agent Orange.

    Ήθελα και εγώ να κάνω ένα ποστ για την ευτυχία που σκορπάει το roundup
    στην Αργεντινή και τη Βραζιλία.
    Αν έχεις έτοιμα, ή στείλτα με μέηλ ή βάλτα σε σχόλιο, να τα βάλω στην ανάρτηση.

  17. Ο/Η Rodia λέει:

    «το καθημερινό σφίξιμο της βίδας στον περιορισμό των ατομικών
    και συλλογικών ελευθεριών, με τα γνωστά προσχήματα !»

    εχμ.. λες αυτό να ειναι το… Σχέδιο Του Θεού..???.. :ΡΡΡ

  18. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Αυτές τις μέρες ο Δήμος του Bordeaux άνοιξε μεγάλη έκθεση
    για γενετικά τροποποιημένα είδη, σε πολλά στρέμματα ανοιχτά και σε θερμοκήπια,
    με την προπαγανδιστική συμμετοχή των γεωπόνων-ερευνητών του γαλλικού κράτους,
    η οποία θα κρατήσει ως τον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη !!
    Καλά η Γάλλοι την οικολογική συνείδηση την έχουν στη φτέρνα ! (που λέει και η μαμά μου)
    Θα κάνω update σε λίγο .

  19. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    το είδα το βίδεο, ειδικά το 9′, αλλά μάλλον σου διαφεύγει κάτι :
    Η συντέλεια θα γίνει για τους πολλούς,
    αυτοί που τα μαζεύουν όλα αυτά τα λεφτά,
    θα πάνε αλλού, όπως λέει η γνωστή διαφήμιση !
    :)

  20. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Διάλειμμα, 55 δευτερολέπτων :

  21. Ο/Η ange-ta λέει:

    Αυτό είναι το λίνκ:

    ange-ta, ετικέττα: μεταλλαγμένα

    Για το ξέρασαμα: στις ΗΠΑ, έχει ξεσπάσει μεγάλη σύγχυση μεταξύ των αγροτών με το ανεξέλεγκτη θέριεμα των ζιζανίων, που υποτίθεται πως σκοτώνει το ζιζανιοκτόνο Raund-up. Πολλοί αγρότες αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τους αγρούς τους, ή να επιστρέψουν σε μη μεταλλαγμένη καλλιέργεια, γιατί τα θεριά πια μεταλλαγμένα ζιζάνια στραγγαλίζουν τα καλαμπόκια.
    στο ποστ: νέα απο τη μάχη ενάντια στα μεταλλαγμένα

    Στην Αργεντινη, υπάρχουν πολλοί σοβαροί γεωλόγοι που υποστηρίζουν ότι σε 40 χρόνια απο σήμερα, δεν θα μεγαλώνει τίποτα πια στα μολυσμένα χώματα. Ούτε γρασίδι!

    άλλα λινκ:
    informationsdienst Gentechnik (γερμανικά)

    ogmwatch (αγγλικά και άλλες γλώσσες)

    είχα και στα γαλλικά και το έχασα.

  22. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Μιάς και ειπώθηκαν πολλά για τη Monsanto, ας πιάσουμε και το αντίπαλο δέος, τη γερμανικών συμφερόντων εταιρία Bayer. Στα πλαίσια του… υγειούς ανταγωνισμού πάντα.

    Η ατιμωρησία καλύπτει την εταιρία Bayer από την εποχή που, ως μέλος του κονσόρτιουμ IG Farben, χρησιμοποιούσε τους φυλακισμένους του Άουσβιτς ως δωρεάν εργατικά χέρια. Πολλά χρόνια αργότερα, στις αρχές του 1994, ένας ακτιβιστής οικολόγος της Ουρουγουάης κατάφερε να γίνει μέτοχος της Bayer για μία μέρα. Χάρη στην αλληλεγγύη Γερμανών συντρόφων, μπόρεσε να υψώσει τη φωνή στη συνέλευση των μετόχων της δεύτερης στον κόσμο εταιρίας παραγωγής φυτοφαρμάκων. Σε μια συγκέντρωση γεμάτη μπύρες, λουκάνικα με μουστάρδα και ασπιρίνες κατά βούληση, ο Χόρχε Μπαρέιρο ρώτησε γιατί η εταιρία πούλαγε στην Ουρουγουάη είκοσι τοξικά φυτοφάρμακα που στη Γερμανία δεν είχαν άδεια, εκ των οποίων μάλιστα τρία είχαν θεωρηθεί “άκρως επικίνδυνα” και άλλα πέντε “εξαιρετικά επικίνδυνα” από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Η απάντηση της συνέλευσης των μετόχων ήταν η συνηθισμένη. Κάθε φορά που κάποιος ζητάει εξηγήσεις για την πώληση στο Νότο τοξικών ουσιών απαγορευμένων στο Βορρά, τα στελέχη της Bayer και των άλλων χημικών εταιριών με παγκόσμια εμβέλεια απαντούν το ίδιο: ότι εκείνοι δεν παραβαίνουν τους νόμους των χωρών στις οποίες χρησιμοποιούνται στα προϊόντα τους, κάτι που μπορεί τυπικά να είναι αλήθεια, και ότι τα προϊόντα είναι αβλαβή. Ποτέ δεν εξηγούν όμως πώς γίνεται και δεν απολαμβάνουν οι συμπατριώτες τους αυτά τα… βάλσαμα της φύσης.

    Δον Εδουάρδο Γκαλεάνο, Ο Κόσμος ανάποδα (1998)

  23. Ο/Η ange-ta λέει:

    τσαλαπετινέ,

    μόλις διάβασα τον «κόσμο ανάποδα» : http://ange-ta.blogspot.com/2009/07/i.html

    Ολες οι χημικοφαρμακευτικές εταιρείες είναι εγκληματικές, αλλα η Μονσάντο είναι άπαιχτη!!!!

    Σκέψου, ότι το 90% των μεταλαγμένων είναι δικά της!!!! Εχει ένα στρατό δικηγόρων, μόνο και μόνο για να κάνει αγωγές ή να αντιμετωπίζει αγωγές.

  24. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    @Ange-ta

    Χαίρομαι που έγινες κι εσυ φαν του δον Γκαλεάνο! Το δυστύχημα της Γκοϊάνα το είχα αναφέρει κι εγώ στο θέμα της Ανφάν για το Τσέρνομπιλ.

    Αν δεν το έχεις διαβάσει ήδη, προτείνω ανεπιφύλαχτα και τις «Ανοιχτές φλέβες» του ιδίου. Αν και είναι πιο παλιό (γραμμένο το 1970) είναι μια αναλυτική και συγκλονιστική μαρτυρία της εκμετάλλευσης και εξαθλίωσης της Λατινικής Αμερικής από την εποχή του Κολόμβου ως την εποχή του Νίξον.

  25. Ο/Η χαρη λέει:

    Τώρα δεν είναι για να λέω καλησπέρα για καλημέρα είναι – αδυνατώ να παρακολουθήσω οτιδήποτε σοβαρό ποιοτικό απαιτητικό και τα τοιαύτα –

    L’ Enfant περίμενέ με ξεκούραστη και θα δεις τι θα πάθουνε όλοι οι κακοί και οι μεταλλαγμένοι :(

    φιλιά :-)

  26. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    ange-ta,

    Σ’ευχαριστώ για την συμβολή σου, τα ανέβασα ήδη πάνω !

  27. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    Ευχαριστώ πολύ.
    Χωρίς να πέφτω στην παγίδα μια επιλογής,
    θα συμφωνήσω με την ange-ta :
    » … η Μονσάντο είναι άπαιχτη!!!! «

  28. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Ορίστε άλλος ένας ημισχετικός λύγξ:

    Μήπως δεν είναι πιο υγιεινά τα βιολογικά προϊόντα;

    Σχολίασα και εκεί ότι πολύ συχνά ιατρικές και βιολογικές έρευνες δεν επιβεβαιώνουν υποθέσεις που βασίζονται στην κοινή εμπειρία ή βγάζουν αντικρουόμενα συμπεράσματα λόγω του υψηλού στατιστικού σφάλματος. Που μπορεί να οφείλεται στον μικρό αριθμό των παρατηρήσεων, λάθη στις μετρήσεις, απόκλιση στις τιμές σε σχέση με τη μέση τιμή και μικρή προσαρμογή των πειραμάτων στην κανονική κατανομή.

  29. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    χαρη,

    Καλή σου μέρα !
    Τι θα πάθουν όλοι οι κακοί και οι μεταλλαγμένοι ;
    Ό,τι έπαθαν κι ως τώρα !
    Τίποτε !!

  30. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    Καλημέρα, το είχα δεί !
    Αν σκεφτείς επί πλέον,
    ότι το συμβούλιο των Υπ.Γεωργίας της ΕΕ με απόφασή του θεωρεί,
    από τον Ιούνιο του 2007, ότι τα βιολογικά προϊόντα μπορούν να είναι
    γενετικά τροποποιημένα ως ποσοστό 9%, άντε βγάλε άκρη !
    (Ιταλία, Βέλγιο, Ελλάδα και Ουγγαρία μειοψήφισαν,
    ωστόσο η απόφαση ισχύει !)

  31. Πάντως η πρεμούρα που τον έπιασε δεν έχει σχέση (νομίζω) με τις απολαβές του…όχι σε ευθεία γραμμή.
    Η διατήρηση και η εξάπλωση του status quo νομίζω πως είναι η ουσία.
    Όταν αρχικά ξεκίνησαν τα μεταλλαγμένα, δημιουργήθηκαν υποτίθεται για την πρόβλεψη ασθενειών στα αγροτικά προϊόντα αλλά και την πρόβλεψη ασθενειών στον άνθρωπο.
    Και για να δημιουργηθούν ανθεκτικοί σπόροι που θα θρέψουν τις χώρες του «τρίτου κόσμου».
    Γι’ αυτό και τα ανέλαβαν μεγάλες φαρμακευτικές.
    Η διατήρηση λοιπόν της παντοδυναμίας τους είναι αιτούμενο! Και η Κομισιόν είναι εκεί για να φροντίζει για αυτή τη διατήρηση.
    Ο Μπαρόζο, αν φύγει ποτέ από κομισάριος (που λέει και ο Τσαλ) μπορεί και να προσληφθεί στην Μονσάντο…μπορεί όμως και όχι….λίγη σημασία έχει αυτό!

  32. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    κόκκινο μπαλόνι,

    Το θέμα είναι πως αυτή η πρεμούρα του δεν είναι ‘ατελώς’ !
    Αυτά τα στελέχη, ποτέ δεν είναι ανεξάρτητα,
    κι αυτή την καριέρα κάνουν.
    Τον είδες και τον χάρτη !
    και είναι ήδη παλιός !

  33. Ο/Η χαρη λέει:

    L’ Enfant : τό θέμα είναι πως χιούμορ έκανα !

  34. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    χαρη ,

    ε, ναί., το κατάλαβα :)
    απλά μερικές φορές
    η κατάσταση είναι εξοργιστική..

  35. Ο/Η Rodia λέει:

    Σκεφτόμουν σήμερα, με την ευκαιρία της διαμαρτυρίας για τα παρατράγουδα Παντερμαλή κ σια, πόση σημασία εχει να διαμαρτυρόμαστε, να φωνάζουμε, να τρέχουμε, κλπ κλπ, τη στιγμή που κανένα αυτί δεν ιδρώνει, κανένα ΜΜΕ δεν δίνει σημασία, στα τυπωμένα μέσα περνούν στα ψιλά ή ερμηνεύονται με οποιο τρόπο θέλουν, ένας κλεφτοπόλεμος άνισος εντελώς, πολλοί άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους -κυριολεκτικά και μεταφορικά- οι κυβερνήσεις είναι υποχείρια των κολοσσών του χρήματος, ο κόσμος πάει κατά διαόλου που λένε, κλπ κλπ, ο τρόμος ως τρόπος ελέγχου των συνειδήσεων είναι -νομίζω- ο βασικός στόχος για αντίσταση. Η αντίσταση στον τρόμο που πασάρουν με κάθε τρόπο είναι το σημαντικό και όχι τα επιμέρους θεματάκια που μπαίνουν ως σάλτσες…
    Οχι, κύριοι, δεν θα τρομάξουμε, θα ζούμε τη ζωή μας αγνοώντας τον τρόμο που σπερνετε!

  36. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia μου,

    μάλλον αυτό δεν μπορεί πια να γίνει.
    Έχουμε μπει για τα καλά στη φάση,
    που ο καθένας κοιτάει να σώσει τα οπίσθιά του,
    στη γωνία που τον έβαλε η κουλτούρα του φόβου,
    των θηρίων, των πραγματικών και των χάρτινων.
    Ίσως ‘αντίσταση’ είναι μεγάλη κουβέντα:
    μια αγνή ψυχραιμία, για ν’αρχίσουμε από κάπου;

  37. Ο/Η Rodia λέει:

    Αντίσταση είναι η αδιαφορία, η ψυχραιμία που λες, το γράψιμο στα παλιά παπούτσια, όλα αυτά συνειδητά και όχι κατά τύχη ούτε «ακολουθώντας το ρεύμα». Ακολουθώ τη ζωή μου, δλδ, και γράφω κανονικά ό,τι με ενοχλεί και δεν χάβω ανοησίες.
    π.χ. δεν παίρνω λεφτά απο τράπεζες και να μου τα χαρίζουν, δεν ψωνίζω αυτοκινητο «οικολογικό» και τέτοιες σάχλες, δεν ψωνίζω δήθεν τάχα «βιολογικά» προϊόντα και άμα θελω να φάω αγνη ντοματούλα κανω μια βολτα στο χωριο, όπου βρισκω ακομα αυγα απο κοτες αλανιαρες, δεν τρωω κρεας απο τη κεντρικη αγορα, δεν καταπινω φαρμακα με τη σεσουλα -καθολου φαρμακα, καλυτερα- δεν τρεχω σε αστρολογους, καφετζουδες, δεν εχω σεξουαλικες ανησυχιες, αν ειμαι σαδομαζοχας κλπ κλπ, δε βαζω λεφτα σε μετοχες, δεν αγοραζω κινητα δεκα δεκα επειδη λεει ειναι φτηνα(!!), διαγω βιον με όσα έχω, απλωνω τα ποδια μου οσο ειναι το πάπλωμα με άλλα λόγια: αυτό έιναι αντισταση! [δεν ειναι;]

  38. Ο/Η Rodia λέει:

    Με δυο λογια, φτιαχνω την εικονα του κόσμου στον οποίο θελω να ζω και ο κόσμος οφείλει να συμμορφωθεί προς την εικόνα που τού έχω φτιάξει!!!
    Οι εικόνες κόσμου που θέλουν να μου επιβληθούν, με τις γρίπες, με τις ατσιγαρίες, με την απανθρωπιά, κλπ κλπ, δεν θα περάσουν!
    ..αν π.χ. καθενας μας βοηθούσε ενα μετανάστη, δεν θα υπήρχε κανενα προβλημα σημερα.. στο μετρο που μου αναλογει, το υπερεκτελώ το καθηκον μου..

  39. Ο/Η Rodia λέει:

    στο μέτρο που μου αναλογει επισης, ενισχυω καλλιεργητες με αγνα προϊόντα.

  40. Ο/Η Rodia λέει:

    ας σκεφτουν λοιπον όσοι θελουν να τρων ντοματες και καρπουζια το χειμωνα και μανταρινια το καλοκαιρι, πόσο κακό κανουν!
    ..αντε, καληνυχτα :)) κανει μια ζεστη…

  41. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia

    Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να ειπωθεί καλύτερα απ’ό,τι το είπες.
    Συμφωνώ και συμπράττω !
    Πόσους ωστόσο αφορά αυτό που λες?
    Ο ένας είναι άνεργος, ο άλλος τρέχει με τη γρίππη (και ετοιμάζεται να υπογράψει και χαρτί ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για ό,τι πάθει), ο άλλος είναι απλά ηλίθιος και καταναλωτής.

  42. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    καληνύχτα, με δροσιά :)

  43. Ο/Η Rodia λέει:

    1. ο άνεργος δεν ειναι ούτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος και η ανεργια δεν ειναι ασθενεια, ειναι κατασταση που πολεμιεται -αν επιμενεις, κανω αναλυση.
    2. θα υπογραψω και’γω χαρτι αν μου υπογραψουν επισης χαρτι με αποζημιωση για τους κληρονομους μου, αν τα τιναξω απο το εμβολιο!
    3. εδω ειναι το ζουμι: γιατι να τρεχω για τον καθε μαλακα; άμα δεν ξυπναει, ας παει να πνιγει πια. Η κοινωικη μου συνειδηση δεν ειναι ανεξαντλητη και προτιμω να ενισχυω προκομμενους ανθρωπους. Με καθε τροπο. Οχι να σκουνταω ηλιθιους κοιμισμενους που ειναι αδυνατο να ξυπνησουν απο το ληθαργο.

  44. Ο/Η Rodia λέει:

    :) σε ζαλισα, αλλα μου τα ζαλισαν λιγο νωριτερα και βρηκα τοπο να… ξεσπάσω! LoL

  45. Ο/Η Rodia λέει:

    ..μεταξύ μας, σκασίλα μου για την Ακρόπολη, για το Μπαρόζο, για τα τσιμέντα, υπαρχουν κι άλλοι τόποι να ζησει κανεις, κι άλλες χώρες.. Αυτός ο τόπος, έτσι που γίνεται, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΟΥ.
    UBI BENE IBI PATRIA, λεγαν οι λατινοι και ειχαν δικιο! :)

  46. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    δεν με ζάλισες, οι ηλίθιοι όμως βγάζουν κάθε φορά κυβέρνηση,
    γιατί είναι πολλοί και καλουπωμ’ενοι.
    εμείς οι ‘έξυπνοι’, αφ’ενός δεν καθόμαστε να μας κοπαδοποιήσουν,
    αφ’ετέρου δυσκολευόμαστε να το κάνουμε μόνοι μας.
    υγ
    κλείνε τηλέφωνα σε μούτρα !

  47. Ο/Η Rodia λέει:

    αληθεια.. το σκέφτεσαι να αποφασισουν σε μια στιγμη να εγκαταλειψουν τη χωρα οι περισσοτεροι; να φυγουμε και να αφησουμε εδω περα τους ψηφοφορους του κ. Καρατζαφ με τους μεταναστες -που ειναι πολύύύ περισσότεροι;!!!

  48. Ο/Η Rodia λέει:

    αυτο με τα τηλ. δεν τόπιασα ;)

  49. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    υπέθεσα ότι το πρήξιμο έγινε από το τηλ.
    πού να πάμε λές?
    τι θα πάρουμε μαζί και τους δικομματικούς ?

  50. Ο/Η Rodia λέει:

    «τι θα πάρουμε μαζί και τους δικομματικούς ?»
    LoL!!!

  51. Ο/Η Rodia λέει:

    Παω να σιαξω σεναριο :) δεν κοιμαμαι που δεν κοιμαμαι, να εργαστω λιγουλακι πανω στο θεμα!
    φιλιαααααααααααααααα

  52. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Πωπω, έχει σοβαρέψει το πράγμα εδώ μέσα. Και πάνω που ‘ρθα να ενισχύσω την κουβέντα με τα μεταλλαγμένα…χμ…με πήρε κάπως από κάτω, δεν ξέρω…Μου αρέσει πάντως η ιδέα να φύγουμε, αλλά δεν τους θέλω μαζί τους δικομματικούς :(

    Υ.Γ. αφού αυτοί μια χαρά περνάνε εδώ, που αλλού θα βρουν χαλαρές δουλειές, βύσματα, αρπαχτές, εξυπηρετήσεις, χωρίς κόπο καλοπέραση;;

  53. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    silentcrossing,

    εσύ μη χάνεις το στόχο σου:
    για μεταλλαγμένα ήρθες,
    μεταλλαγμένα να γράψεις.
    ‘Αλλωστε η Ροδιά έχει πάει να ‘σιάξει’ σενάριο.
    Ξέχασα μόνο να της παραγγείλω,
    οι ηθοποιοί να είναι πολύ λίγοι,
    ούτε πεντακόσιες χιλιάδες!
    ..και κομπάρσους δεν θέλουμε:
    να πάνε αλλού !

    καλημέρα, καλό μήνα !

  54. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Α, ξέχασα την αργομισθία το δικομματισμό μου μέσα…αλήθεια, εσυ το γνωριζες ότι, ενώ το iPhone αναγνωρίζει τη λέξη «δικομματισμό», δεν αναγνωρίζει τη λέξη «αργομισθία»; Ισως κάποια στιγμή κάνω ένα αφιέρωμα στις λέξεις που έχουν περάσει στη συσκευή τα τζιμάνια της εταιρίας…

  55. Ο/Η ange-ta λέει:

    @ τσαλαπετεινέ,

    ΔΕΝ εγινα φαν του Γκαελάνο, ΕΙΜΑΙ φαν του Γκαελάνο!

    ενι γουέϊ,

    Δεν πιστεύω να δίνεις σημασια σε «επιστημονικές έρευνες» αυτού του τύπου! Το ΡΧΣ, αρχίζουν και μεταδίδουν πολλές αηδίες και ξεράσματα! Κρίμα, δηλαδή και τον υποστηριξα τον Στέλιο!

    @ροδιά,

    Δεν είναι έτσι, απλώς προϊόντα που θα έχουν λιγότερο απο 9% μεταλαγμένο κάτι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ!!

    Δεν μπορώ να φανταστω βιολογικά προϊόντα που να έχουν 9% μεταλλαγμένα.

  56. […] *   Στη δίνη της ελληνικής φιλοξενίας! [ΑΥΓΗ – N.Ago]   *   Ο κύριος J.-M. Barroso & τα μεταλλαγμένα (L’ enfant]    *  Eδώ είναι Βαλκάνια […]

  57. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    ange-ta,

    επανάληψη στο ορθό:

    «…the general threshold of 0.9 percent accidental presence of approved GMOs applies also to organic food…» Brussels, 12 June 2007

    Μάλλον εγώ το ανέφερα αυτό,
    ίσως και η Rodia, δεν θυμάμαι.

  58. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    @ange-ta
    Χαίρομαι που ανήκεις κι εσύ στο εκλεχτό φαν κλαμπ του δον Γκαλεάνο!
    Ίσως σε ενδιαφέρει αυτό
    http://www.goear.com/listen/6963ecd/ENTREVISTA-EN-MONTEVIDEO-eduardo-galeano
    Εγώ δυστυχώς δεν μιλάω ούτε… ακούω πολύ καλά ισπανικά :(

    @Ροδιά
    Ωραία τα γράφεις, διαφωνώ μόνο σε ένα. Την αγοροπωλησία μετοχών! Γιατί:
    1) Γράφει ο τρίτος τόμος του Κεφαλαίου ότι η μετοχική εταιρία εμπεριέχει συνθήκες αποδόμησης του καπιταλισμού, επειδή μεταβιβάζει την ιδιοκτησία σε περισσότερους.
    2) Έχω μια κρυφή ελπίδα, να παρέμβω κάποτε σε ΔΣ μεγάλης εταιρίας ως εκπρόσωπος μικρομετόχων, όπως ο Ουρουγουανός σύντροφος, και να βγάλω πύρινο καταγγελτικό λόγο που θα μείνει στην ιστορία!

  59. Ο/Η χαρη λέει:

    L’ Enfant : ελθούσα απ’ αλλού ίσα-κατ’ (ή παν’ ) δεν προλαβαίνω – λόγω λαχανιάσματος απ’ το π ο λ ύ τρέξιμο σήμερα – να διαβάσω τά όσα μου’χαν μείνει, απορώ όμως πού έγινε η μετακίνηση επίπλων και η απεντόμωση… – για να κανω μια βόλτα να ξανακοιτάξω…

  60. Ο/Η χαρη λέει:

    μετά τη – μικρή – βόλτα : Silent αυτό που λες για τις λέξεις στα ηλεκτρονικά μαραφέτια είναι εξαιρετική δουλειά, για να το δούμε λίγο καλύτερα μόλις έχουμε και (λιγουλάκι) καιρό παραπάνω… Είχα σκεφτεί κι εγώ κάτι για τις λέξεις που ξέρει – και κυρίως δ ε ν ξέρει – ο κομπιούτερ μου. Αποθέωση, τα ξέρεις σίγουρα, τι να στα λέω…

  61. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    χαρη,

    τα νέα κάδρα τα είδες τουλάχιστον ;
    :)

  62. Ο/Η ange-ta λέει:

    Είναι 0.9% απο κατα λάθος πρόσμειξη.
    Οχι συτηματική!
    Εχει μεγαλη διαφορά!!
    Το ήξερα, αλλα επειδη δεν το βρήκα σημαντικό, το είχα ξεχάσει.

  63. Ορίστε και κάτι εξοργιστικά ενδιαφέρον (ή ενδιαφερόντως εξοργιστικό, αν προτιμάτε):
    πώς το Νιούσγουϊκ βλέπει την βιοτεχνολογική έρευνα και τις αντιδράσεις:
    Τεχνοφοβία

  64. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Δύτης των νιπτήρων,

    ευχαριστώ για την παραπομπή.
    Βρίσκω απόλυτα δικαιολογημένη την ανησυχία
    μπροστά στην αλαζονεία της επιστήμης,
    που συνήθως δεν καταφέρνει να πείσει πως είναι για καλό,
    και καταδικάζει τόσο εύκολα την κριτική ματιά !

  65. Ο/Η χαρη λέει:

    Ω τι ωραία ! με γειά και καλορίζικο Παιδί !

    (περίεργο, την παραπάνω φορά που μπήκα δεν το είδα…Λες να’χω πάθει καμία μετάλλαξη απ’ τήν πολλή αϋπνία…και το τρέξιμο ;;;)

    Και τι ωραία η φωτο πάνω-πάνω !!!
    (τα λέω όλα αυτά όπως καταλαβαίνεις, και για να τήν κάνω από το κυρίως θέμα, που μού προξενεί αφάνταστη δυσθυμία και κατάθλιψη – Και δεν τα είδα ακόμα όλα… Μα, όπως είπε κι η Ροδιά «αυτή η χώρα εν είναι η χώρα μου». Άντε (Silent), τέλειωνε με τις σκοπιές, να φεύγουμε να τήν κάνουμε για κανένα verruckt berlin τουλάχιστον…

    Να πω την αλήθεια δεν μπορώ να συνεισφέρω τίποτα στην συζήτηση, απλώς διαβάζω…και μένω ενεή… (α, το ελεφαντάκι… )
    Το μόνο που ξέρω είναι πως η Μπάγιερ, εκτός απ’ όλα τ’ άλλα, ευθύνεται και για κάποιο hard-core-drug που τό’βγαλε και το πουλούσε στην αρχή σαν ασπιρίνη και παυσίπονο (κάπου σώζονται κι οι διαφημίσεις της – μετά τον α’ παγκόσμιο νομίζω, το διαφήμιζε για τα τραύματα τών στρατιωτών) – κι ύστερα το απαγορεύσανε και πήγαν οι τιμές στα ύψη… (μικρό δείγμα τών φιλάνθρωπων αισθημάτων τους)

    άντε, θα ξανάρθω, δεν γλιτώνω :( :)

    υγ: μα τι ωραίο το καινούργιο φόρεμα !!! (εκεί εγώ, στα ευχάριστα)

  66. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Παρών! Λες να ζητήσουμε πολιτικό άσυλο στο Βερολίνο; Καθόλου άσχημα…
    Enfant με τις υγείες σου…

  67. Ο/Η Rodia λέει:

    Καλή ένταξη στα ξεκούραστα Templates !:)

  68. Ο/Η χαρη λέει:

    @Silent : αμε ! γιατί όχι ; Μάς παίρνει, (έτσι που μ ά ς έχουνε εδωπέρα…)

  69. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Έτσι κι αλλιώς πια τους παράνομους μετανάστες δεν τους στέλνουν πίσω στην Ελλάδα γιατί ξέρουν ότι δεν υπάρχει σεβασμό ςτων ανθρώπινων δικαιωμάτων. Άρα δεν θα είναι δύσκολο να τους πείσουμε…
    Χμ..πάλι εκτός θέματος βγήκα και θα μηδενιστεί η κόλλα μου…

  70. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    χαρη,

    χαίρομαι που εγκρίνονται
    (νέο πουκάμισο και γκράβαταρ/μπλάβαταρ κλπ)

  71. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    silentcrossing,

    μερσί,
    κάνε μια προσπάθεια μήπως πάρεις τη βάση !
    όλοι στο εκτός θέματος το τριγυρίζετε !

  72. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    αν λες για το φουστάνι,
    το άλλο παραήταν παρδαλό !
    πώς το λες εσύ : «σοβάρεψα ..» !

  73. Ο/Η Rodia λέει:

    Τα μεταλλαγμένα δεν είναι το θέμα; Τόσο κάτω που πήγαμε, το χάνω…
    Μια απαντησούλα:

  74. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    μας τακτοποίησες πάλι..

    άσε που θυμήθηκα τα νιάτα μου
    τότε που δουλεύαμε τον πηλό
    στο μάθημα της πλαστικής..
    το σενάριο τόκανες ή ακόμη ?
    είπαμε προσοχή: μικρός θίασος,
    λίγοι κομπάρσοι !

  75. Ο/Η Rodia λέει:

    Αυτό που σκέφτομαι ειναι.. Αν υπηρχε λιγοτερος εγωισμος και μανια για (οποια) εξουσια, θα μπορούσαμε να κανουμε θαυματα. Τόσοι άνθρωποι μαζεμενοι, με ιδέες, όνειρα, κλπ, κριμα ειναι να μενουμε κλεισμενοι στεγανα στα πληκτρολογια.
    Η αληθεια ειναι πως δοκιμασα, αλλα απογοητευτηκα: κανεις πια δεν πιστευει σε αφιλοκέρδεια.. σε καλες/αγαθες προθεσεις.. Ελαχιστοι δεν εχουν καχυποψια στο νου τους.. αστα να πανε.

  76. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    είμαστε πολλοί,
    αλλά σκορποχωριασμένοι !
    Έτσι είναι, όπως τα λες ..

  77. Ο/Η trol λέει:

    Αυτό που λέει η Ροδιά σε εμένα μεταφράζεται ότι πια πλέον νοιώθω και λίγο ηλίθια να πάω να κάνω κάτι. Κάποια στιγμή είπα ν αλλάξω μέθοδο και ν ακολουθήσω το ‘you cannot have sustainability, greater well-being and bla bla without caring for the economic benefit of the parties involved’ αλλά εκεί να δεις λόζιος κι ανακατωσία. Πλέον, δεν κάνω τίποτα, ασταδιάλα.

    1. Με γειά το Layout.

    2. Για τα μεταλλαγμένα δεν έχω τίποτα να γράψω, πρέπει να μελετήσω πιο πολύ πρώτα το θέμα γιατί ακόμη έχω μια μικρή, μικρούτσικη πεποίθηση ότι εώς ένα σημείο τα αποδέχομαι. Major disillusion παίζει αλλά όπως είπα μένει να μελετήσω λίγο ακόμα.

  78. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    trol,

    Καλώς την !
    1. μερσί.
    2. νομίζω αν το μελετήσεις,
    θα καταλήξεις εύκολα.
    Δες και την άλλη ανάρτηση στην οποία παραπέμπω.

    υγ
    δεν πιστεύω να είχες φύγει κρυφά για διακοπές !
    (παρατήρησα κάτι υποτονικές αντιδράσεις)
    :)

  79. Ο/Η px λέει:

    Η ανάρτησή σου θα μου αποβεί πολλαπλά ωφέλιμη, τώρα που το έχω πιάσει από την αρχή και του έχω αλλάξει τα φώτα. Ξέρεις εσύ.
    Να μου είσαι καλά.

  80. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    px,

    χαίρομαι που θα χρησιμέψει σε κάτι
    εγώ δεν το διάβασα ακόμη
    νάσαι κι εσύ

  81. Ο/Η px λέει:

    Σου ζητώ λοιπόν να το αφήσεις για τον επόμενο μήνα, οπότε και θα το ξαναλάβεις πλήρες. Θα ήθελα η γνώμη σου να αφορά την τελική μορφή του.

  82. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    px,

    μια μικρή αναβολή λοιπόν !

Μήπως θέλετε να γράψετε κάτι στο βιβλίο επισκεπτών; (Κεφαλαία, είτε Ελληνικά είτε Greeklish δεν θα δημοσιεύονται)

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: