καλοκαιρινό θρίλερ

Ήρθε με χειμωνιάτικο e-mail, θρίλερ για γερά νεύρα, και τώρα ήρθε η ώρα του …

Σημ.: για αφιερώσεις, ρίψατε σχόλιο !

29 Responses to καλοκαιρινό θρίλερ

  1. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Δεν έχει χταπόδι με το ούζο φέτος.

  2. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    antidrasi+sex,

    θα σας κάνω εγώ χορτοφάγους !
    :)

  3. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Μπα, δύσκολο…

  4. Να που είναι σε κάτι χρήσιμες και οι πισίνες (γύρω στο 1:30΄)

  5. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Δύτης των νιπτήρων,

    ειδικά στα μυκονο-ξερο-νήσια,
    είναι απαραίτητες !
    :)

  6. Ο/Η renata λέει:

    Έξυπνο ανιμέισιον με νόημα. : )

  7. Ο/Η χαρη λέει:

    και γιατί με χειμωνιάτικο ημαίηλ ;
    ( τελικά δεν κατάλαβα τι έγινε, τη γλιτώσανε τα σ υ μ π α θ ή πλάσματα; Θ έ λ ω ε ξ η γ ή σ ε ι ς )

  8. Ο/Η KnowDame λέει:

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!

    Δώστε και άλλους οκτάπους-ιππότες στο λαό. :-))

  9. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    renata,

    είπα να σας ξε-σκάσω λιγάκι,
    είμαστε όλοι αρκετά κουρασμένοι !
    ;)

  10. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    χαρη,

    μου το έστειλε η κόρη μου τον Δεκέμβριο,
    εκτός εποχής δηλαδή.
    Το έργο δεν είναι αμερικάνικο, είναι ευρωπαϊκό,
    άρα ανοιχτό να το συνεχίσουμε
    όπως ο καθείς/καθεμία προαιρείται ..
    ;)

  11. Ο/Η χαρη λέει:

    και ως γνωστόν έχεις εσύ ειδικότητα στα ευρωπαϊκά σχεδιάκια
    (ξέρεις πόσες φορές έχω δει το της ονομασίας σου ;;; )
    («ευρωπαϊκό» = έτσι μού φαίνεται τουλάχιστον ! )

  12. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    χαρη,

    του πρόσθεσα ακόμη κάτι (εκείνου)

  13. Ο/Η sikofagos λέει:

    καταγγέλω το χταπόδι για νέα οικολογική ρύπανση.
    ελπίζω να μην είναι η Σαντορίνη το νησι.

    [είναι κακό να είσαι (που και που) με τον κακό;]

  14. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Σειρά μου να προσπαθήσω να αποκωδικοποιήσω τα πολιτικά μηνύματα του σποτ.

    1) Η πορτοκαλί ουκρανική «επανάσταση» εχει πολλά πλοκάμια.

    2) Το τρίκυκλο του Κοτζαμάνη δεν έχει αποσυρθεί ακόμα και κυκλοφορεί στα νησά με νέο παρακρατικό οδηγό.

  15. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    sikofagos,

    φαίνετα να είναι ένα υβρίδιο μεταξύ Σαντορίνης και Μυκόνου, ίσως.
    [κακό είναι να είσαι κατά του αδυνάτου]
    :)

  16. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    1.- θιβετιανό είναι το ζωντανό !
    2.- τώρα όμς κυκλοφορεί ως φάρσα και
    ως τουριστική ατραξιόν !

  17. ευτυχώς που είπες μόνη σου πως το έχεις από το Δεκέμβρη(μα ότε κάπου μου το είχαν στείλει και μένα) γιατί θα έλεγα πως μας έβγαλες κατεψυγμένο χταποδάκι!!!
    Εγώ το χταπόδι δεν το κόβω…να με συγχωρέσει η χάρη σας (Χάρη, όχι εσύ…η άλλη)
    σμουτς!

  18. Ο/Η χαρη λέει:

    @ L’ Εnfant dlHM :

    Ααααα ! τι καλά : πάω αμέσως τώρα να δω τις προσθήκες

    @Κοκκινομπαλονίτσα δεν θα παρεξηγιόμουνα, ένιγουέϊ : χαμογελάκια :

    υγ : σπιτονοικοκυρά : έστειλα λύγκα με ένα παλιότερο βίντεό σας (καταπληκτικό…) στον Ομαδεώνα που ανέβασε καινούργιο – σχετικό – ποστ – και να με συγχωρεί η…χάρη (σας) (κι εμένα) που δεν προλάβαινα να ζητήσω την άδεια της θαλασσινής σας ανοιχτότητας
    (νομίζω ότι θα πιάσει τόπο πάντως, και εκεί…)

  19. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    κόκκινο μπαλόνι,

    εγώ σου το είχα στείλει,
    αλλά τώρα έχει άλλη χάρη (όχι Χάρη) !
    :)

  20. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    χαρη,

    μια χαρά τα κάνετε !

    Ξέρετε τι σκέπτομαι για σας?
    ότι είστε η Νο 1 στην διευκόλυνση της δια-μπλογκικής επικοινωνίας !
    Δεν σας ξεπερνάει κανείς, διαβάζετε από δώ,
    διαβάζετε από κεί και μεταφέρετε την γύρη, γύρω-γύρω ..
    Αλήθεια !

  21. Ο/Η χαρη λέει:

    @παιδί (που λέει και κάποιος, μασουλώντας σύκα) :

    δεν φοβάμαι μη με κολακεύετε (αυτό …το αντέχω) μη με υπερτιματε φοβάμαι
    (απλώς…έχω καλή μνήμη – μόνο γι όσα μου’χουν κάποτε αρέσει)
    : ζεστά φιλιά :

  22. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    χαρη,

    κι από μένα,
    αλλά, nom de dieu, όχι ζεστά, να χαρείς !
    :)

  23. Ο/Η χαρη λέει:

    «ζεστά» εξ ανάγκης, επειδή είμαι σκασμένη από τη ζέστη κι εγώ εννοούσα…

    καλημέρα σας (τι πρωινοί που’σαστε όλες σας σήμερα!)

    έφυγε κι η Κοκκινομπαλονίτσα για διακοπές…κάτι τυχερές άνθρωποι (σύνταξη gender studies για τα καθημάς)

    : παγωμένα φιλιά : (τα’βαλα για λίγο στο ψυγείο)

  24. Ο/Η ζέλιγκ λέει:

    φανταστικό είναι!

  25. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Να ‘σαι καλά για τη δροσιά στις ταλαίπωρες μέρες μας (και αναφέρομαι και στις δύο αναρτήσεις). Σχεδόν αισθάνομαι τύψεις που έφαγα χταπόδι στα κάρβουνα προχθές. Με τη σειρά μου θα καταγγείλω την ετεροκατευθυνόμενη προπαγάνδιση του σεξισμού (ροζ χταπόδι;;) και των ετεροφυλόφιλων προτύπων διαμέσου ενός φαινομενικά αθώου (γλυκίτατου πάντως) ανιμέησον!
    Αλήθεια, εσύ πότε θα πας διακοπές;

  26. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    silentcrossing,

    χταπόδι με τύψεις, ε ;
    οι καλύτερες διακοπές γίνονται επί τόπου !

  27. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Μιας και μιλούσαμε πολύ για θυμό αυτές τις μέρες, ήρθε στο δικό μου μέηλ και το απόλαυσα. Πρώτη φορά στέλνω «σπαμ», αλλά αξίζει:

    Διαχείριση Θυμού!!!!!!!!!!!!

    Για όλους εσάς που ενίοτε βιώνετε μια άσχημη μέρα ,και απλά θέλετε να τα χώσετε σε κάποιον,

    μην το κάνετε σε κάποιον γνωστό σας, αλλά σε κάποιον άγνωστο.
    Καθόμουν στο γραφείο μου μια μέρα, όταν ξαφνικά θυμήθηκα ότι είχα ξεχάσει να κάνω ένα τηλεφώνημα.

    Βρήκα το νούμερο του τηλεφώνου και το κάλεσα.

    Ένας άντρας από την άλλη άκρη της γραμμής απάντησε λέγοντας «Εμπρός?».
    Πολύ ευγενικά του είπα ότι είμαι ο Θωμάς Φιλίππου, και ότι ήθελα να μιλήσω με την Έλενα»

    Ξαφνικά κατάλαβα ότι μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα.

    Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι κάποιος άνθρωπος θα μπορούσε να είναι τόσο αγενής.
    Τελικά βρήκα το σωστό νούμερο της Έλενας, και της τηλεφώνησα. (Είχα κάνει λάθος στα δύο τελευταία ψηφία)
    Αφού τα είπαμε, έκλεισα το τηλέφωνο και αποφάσισα να ξανακαλέσω το λάθος νούμερο.
    Όταν ο ίδιος τύπος απάντησε, του φώναξα « είσαι πολύ μαλάκας» και έκλεισα το τηλέφωνο με δύναμη.

    Σημείωσα το νούμερο στην ατζέντα μου καταχωρώντας τον με το όνομα «μαλάκας» και την έβαλα στο συρτάρι μου.

    Κάθε δύο εβδομάδες περίπου όταν μού έρχονταν οι λογαριασμοί ή είχα πραγματικά μια άσχημη μέρα

    συνήθιζα τον παίρνω τηλέφωνο και να του φωνάζω «είσαι πολύ μαλάκας» .
    Κάθε φορά που το έκανα μου έφτιαχνε τη διάθεση.

    Όταν κάποτε έκανε την εμφάνιση της η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων,

    σκέφτηκα ότι έπρεπε να σταματήσω τα «θεραπευτικά » τηλεφωνήματα στον «μαλάκα».

    Έτσι τον πήρα ξανά τηλέφωνο και του είπα : «Γεια, είμαι ο Γιάννης Δημητρόπουλος από την τηλεφωνική εταιρεία

    και θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε σχετικά για την νέα υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων».

    Εκείνος μου φώναξε « ΟΧΙ!» και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα.

    Τον ξανακάλεσα αμέσως και του απάντησα « πως να το ξέρεις αφού είσαι μαλάκας»

    Μια μέρα, καθώς πήγαινα στο μαγαζί και ετοιμαζόμουν να παρκάρω το αυτοκίνητο μου στο parking,

    ένας τύπος με μια μαύρη BMW μου έκλεισε το δρόμο και μου πήρε τη θέση,

    που τόσο υπομονετικά περίμενα, για να παρκάρω το αυτοκίνητο μου.

    Κορνάρισα και του φώναξα ότι αυτή η θέση ήταν δική μου, καθώς ήμουν εκεί πολύ πριν από αυτόν.

    Ο κόπανος, επιδεικτικά με αγνόησε, αλλά για καλή μου τύχη πρόσεξα,

    ότι στο πίσω τζάμι του αυτοκινήτου, υπήρχε ένα «ΠΩΛΕΙΤΑΙ».

    Χωρίς δεύτερη σκέψη πήρα το στυλό και σημείωσα το τηλέφωνο του.

    Δύο μέρες αργότερα, και αφού είχα καλέσει τον «πρώτο μαλάκα»

    (τώρα, είχα βάλει το τηλέφωνο του στην αυτόματη κλήση),

    μου ήρθε η ιδέα να καλέσω και τον μαλάκα με τη BMW.
    Τηλεφώνησα και μία φωνή απάντησε « Εμπρός?».

    « Είστε αυτός που πουλάει μια μαύρη BMW» του λέω.

    « Ναι, ακριβώς» μου απαντάει.

    «Μήπως μπορείτε να μου δώσετε την διεύθυνση σας για να έρθω να δω το αυτοκίνητο από κοντά» τον ρωτάω.

    « Βεβαίως, μένω στη οδό Ελ.Βενιζέλου 28. Είναι ένα κίτρινο σπίτι, και ακριβώς απ’ έξω είναι παρκαρισμένο το αυτοκίνητο » .
    «Και πώς λέγεστε?» τον ρώτησα.
    «Το όνομα μου είναι Μάρκος Δρόσος,» απάντησε.
    » Ποια είναι η πιο κατάλληλη ώρα για να περάσω από εκεί, Μάρκο?»
    » Φτάνω στο σπίτι γύρω στις 5 το απόγευμα.» μου απαντάει.
    «Ακου, Μάρκο, μπορώ να σου πω κάτι ?»
    » Ναι ?»
    » Μάρκο, είσαι μαλάκας!» Το έκλεισα και αποφάσισα να βάλω και το δικό του τηλέφωνο στη αυτόματη κλήση.
    Τώρα, όποτε αντιμετώπιζα κάποιο πρόβλημα, είχα 2 μαλάκες να καλώ.
    Ωστόσο, μετά από κάποιους μήνες αλλεπάλληλων τηλεφωνημάτων και στους 2 μαλάκες,

    συνειδητοποίησα, ότι δεν μου έδινε την ίδια χαρά όπως παλιά.

    Μια μέρα τηλεφώνησα στον μαλάκα #1.
    «Γεια »
    «Είσαι μαλάκας!» ( αλλά δεν το έκλεισα αυτή τη φορά)
    » Είσαι ακόμα στη γραμμή?» με ρώτησε.
    «Φυσικά,» απάντησα
    «Σταμάτα να μου τηλεφωνείς,» μου φώναξε ουρλιάζοντας.
    » Ανάγκασε με » του απάντησα ..
    » Ποιος είσαι ρε ?» με ρώτησε .
    » Λέγομαι Μάρκος Δρόσος.»
    » Αλήθεια ? Και που μένεις ρε πούστη?»
    » Μένω στην οδό Ελ.Βενιζέλου 28, μαλάκα .. Είναι ένα κίτρινο σπίτι και ακριβώς μπροστά είναι παρκαρισμένη μια μαύρη BMW «.
    Τότε μου λέει, » Έρχομαι από εκεί τώρα!! Γαμιόλη, καλά θα κάνεις να αρχίσεις να προσεύχεσαι.»
    Του λέω, » Ναι, τώρα φοβήθηκα, μαλάκα!»

    Έπειτα, πήρα τηλέφωνο τον μαλάκα # 2. »
    Εμπρός?» απάντησε.
    » Γεια σου μαλάκα» του λέω.
    Τότε εκείνος φώναξε, » Αν μάθω ποιος είσαι…»
    » Τι θα κάνεις?» του απάντησα.
    » Θα σου κόψω το κώλο» μου ξεκαθάρισε.
    Τότε απάντησα, » Λοιπόν μαλάκα, να η ευκαιρία που έψαχνες. Έρχομαι τώρα σπίτι σου!»

    Έκλεισα το τηλέφωνο και πήρα αμέσως την Αστυνομία,

    λέγοντας ότι ετοιμαζόμουν να σκοτώσω το gay εραστή μου, ο οποίος μένει στη Ελ.Βενιζέλου 28.
    Στη συνέχεια, πήρα τηλέφωνο το Alter και τους ανέφερα για ένα ερωτικό έγκλημα,

    που γινόταν εκείνη τη στιγμή στη Ελ.Βενιζέλου 28.
    Μπήκα γρήγορα στο αυτοκίνητο μου και κατευθύνθηκα στη Ελ.Βενιζέλου 28,.

    Όταν έφτασα εκεί είδα 2 μαλάκες να πλακώνουν αλύπητα ο ένας τον άλλο,

    μπροστά σε 6 περιπολικά, 1 ελικόπτερο της Αστυνομίας και τις κάμερες του Alter.

    Τώρα πραγματικά αισθανόμουν καλύτερα .

Μήπως θέλετε να γράψετε κάτι στο βιβλίο επισκεπτών; (Κεφαλαία, είτε Ελληνικά είτε Greeklish δεν θα δημοσιεύονται)

