Η μαντήλα του θανάτου

Η μούγκα των ευρωπαϊκών μηδίων: αφού δεν ήταν χριστιανή, δεν ήταν εβραία, κι ήταν μονάχα γυναίκα, μετανάστρια, μουσουλμάνα !

Η Marwa, 31 ετών

Η Marwa, 31 ετών [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Η MarwaElSherbini, 31 ετών, έφτασε στη Γερμανία πριν τρία χρόνια, συνοδεύοντας τον σύζυγό της AliElSherbini, που ολοκλήρωνε τη διδακτορική του διατριβή στη φαρμακολογία, στο Ινστιτούτο MaxPlanck της Δρέσδης.

Η Marwa ήταν φαρμακοποιός και μέλος της εθνικής ομάδας handball της Αιγύπτου. Τις σπουδές του συζύγου χρηματοδοτεί το Αιγυπτιακό κράτος, και η διατριβή επρόκειτο να υποστηριχτεί σε λίγους μήνες. Η μικρή οικογένεια επρόκειτο να επιστρέψει στην Αίγυπτο πριν το τέλος του χρόνου.

Η Marwa el_Sherbini με τον σύζυγό της (φωτο EPA)

Η Marwa el_Sherbini με τον σύζυγό της (φωτο EPA) [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Ένα χρόνο πρίν, ο AlexW., Γερμανός ρωσσικής καταγωγής, 28 ετών, άνεργος, την βρήκε να παίζει με το 2 ετών παιδί της σε μια παιδική χαρά. Εκείνη, φορούσε μαντήλα, κι αυτός την προσέβαλε : ισλαμίστρια, βρωμιάρα, τρομοκράτισσα, της επιτέθηκε δε κάποιες φορές, προσπαθώντας να της βγάλει την μαντήλα

Εκείνη του έκανε μήνυση για ρατσιστική προσβολή και ρατσιστική βία. Ο AlexW. καταδικάστηκε σε πρώτο βαθμό, σε πρόστιμο 780 ευρώ. Η ποινή του κρίθηκε μικρή και ο εισαγγελέας άσκησε έφεση, με την προοπτική μιας ενδεχόμενης φυλάκισης. Πολύ περισσότερο, που ο AlexW. είπε στην απολογία του, πως δεν θα προσέβαλε ποτέ κάποιον, παρά μόνο άν ήταν ίσος του.

Η υπόθεση έφτασε στο ακροατήριο, στο εφετείο της Δρέσδης, την Τετάρτη 1η Ιουλίου 2009, παρόντος του συζύγου της AliElSherbini και του τρίχρονου πλέον παιδιού της. Την ώρα που κατέθετε η Marwa, έγγυος στο δεύτερο παιδί τους, ο κατηγορούμενος της επετέθη με στιλέττο, της κατάφερε 18 πλήγματα, από τα οποία και υπέκυψε, μέσα στην αίθουσα του εφετείου. Ο Ali, που έσπευσε σε βοήθειά της, μαχαιρώθηκε και αυτός και…. κρατηθείτε : οι αστυνομικοί που κλήθηκαν (μέσω interphone) να βοηθήσουν, θεώρησαν ότι ο Ali ήταν ο επιτιθέμενος (αφού είχε αράβικη φάτσα) και τον πυροβόλησαν. Βρίσκεται σε κώμα σε νοσοκομείο της Δρέσδης. Το παιδί είναι επίσης τραυματισμένο και παρακολουθείται από ψυχολόγους.

Ο εισαγγελέας είπε, πως επρόκειτο για μία πράξη ξενόφοβη ίσως, αλλά για μενονωμένο περιστατικό από ανισόρροπο δράστη.

από την κηδεία της Marwa (AP Photo/Nasser Nouri)

από την κηδεία της Marwa στην Αλεξάνδρεια (AP Photo/Nasser Nouri) [Enlarge-agrandir-μεγαλώστε]

Την Κυριακή 5 Ιουλίου, ήρθε η οικογένεια της Marwa να παραλάβει τη σορό της, για να την κηδέψει την Δευτέρα στην Αλεξάνδρεια. Την ίδια μέρα έδινε διαδήλωση στη Δρέσδη, διαδήλωση, που μεταξύ άλλων καταδίκαζε τη σιωπή των γερμανικών και ευρωπαϊκών μηδίων.

Υ.Γ.

Κι ας έχουμε κατά νου, τί γίνεται αυτές τις μέρες στη Γαλλία και αλλού με το ζήτημα της μαντήλας και της μπούρκας.

Σχετικές αναφορές:

– The headscarf martyr murder in German court sparks Egyptian fury

– Blackout des médias: Une musulmane tuée dans un tribunal

– Egyptian woman’s death in Germany outrages Egyptian blogosphere

– Egyptian woman killed in German court for being veiled

– Marwa El Sherbini

– Marwa El Sherbini and Egyptian grief

– Allemagne : meurtre islamophobe au tribunal de Dresde

– Headscarf Martyr Marwa Sherbini Mourned In Egypt

– Marwa Sherbini Cairo Funeral: Thousands Remember Headscarf Martyr

– University friends of 32-year-old Marwa el-Sherbini march with a banner outside the Ibrahim Mosque in Alexandria

– Marwa Ali El-Sherbini n’est pas juive ou chrétienne donc l’actualité occidentale n’en parle pas?


Marwa El-Sherbini
Advertisements

157 Responses to Η μαντήλα του θανάτου

  1. τι λες τώρα;;;;;
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  2. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    κόκκινο μπαλόνι,

    έτσι και χειρότερα …

  3. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Τραγική ιστορία. Προφανώς ο δράστης ήταν ψυχικά διαταραγμένος για να βγάλει στιλέττο μέσα στο δικαστήριο και να επιτεθεί απέναντι σε μια έγγυο γυναίκα. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι ήταν αναλόγως ανισόρροποι οι δικαστές και οι αστυνομικοί. Η προκατάληψη και ο συντηρητισμός σε κάποιο βαθμό είναι εγγενής σε όλες τις κοινωνίες, αλλά η έξαρση των τελευταίων χρόνων, ιδιαίτερα σε υποβαθμισμένες οικονομικά περιοχές δεν μπορεί να είναι τυχαίο γεγονός. Και το χειρότερο είναι πως επενδύουν χοντρά πάνω της κρατούντες και προνομιούχοι, με πολιτικές «μηδενικήςανοχής», «προφύλαξης εθνικού ιστού» και άλλες τέτοιες αηδίες. Α ναι, και με «αναθεωρήσεις» της ιστορίας που εξισώνουν το ναζισμό με τον υπαρχτό σοσιαλισμό. Θεωρώντας προφανώς πως είναι πιο ανώδυνο να φλερτάρει η μάζα με την ακροδεξιά παρά με την αριστερά.
    Το αυγό του φιδιού εκκολάπτεται…

    ΥΓ: Εδώ τα φόντα είναι απελπιστικά μινιμάλ… Υπάρχει όμως ριζοσπαστική λύση: Αντιγραφή – Ψαροκόλληση όλη η ανάρτηση σε επεξεργαστή κειμένου και ρύθμιση των γραμμάτων εκεί!

  4. Ο/Η renata λέει:

    …………………………………………….

  5. […] από την Enfant γιατί έχω μείνει σύξυλη με την είδηση που δεν […]

  6. […] και μία ρόμα Ελληνίδα στην Ελλάδα. […] Πρώτα από την Enfant γιατί έχω μείνει σύξυλη με την είδηση που δεν […]

  7. Ο/Η sikofagos λέει:

    κι ήταν τόσο το αίμα που πότισε τη μαντίλα,
    τόσα τα δάκρυα που την έβαψαν,
    τόσο το σάλιο που έπεφτε πικρό πάνω της
    [αφήνοντας τα λόγια μόνα πίσω στη γλώσσα],
    που σάβανο έγινε το ύφασμα,
    μα δεν έφτανε, εκτός από τα σώματα,
    δεν έφτανε
    να σκεπάσει το κρίμα…

  8. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    Ο δράστης δεν έπιτέθηκε σε μια έγγυο,
    επιτέθηκε σε μια μουσουλμάνα με μαντήλα !
    πιθαναλογώ ότι η διαταραχή του
    ήταν του γνωστού τύπου !

    υ.γ.
    Τι εννοείς για τα φόντα ;
    δεν σου κάνουν ;
    τι έχουν δηλαδή ;

  9. Ο/Η sikofagos λέει:

    τη μαντήλα

  10. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    renata,

    δεν μιλάς .. και τι να πεις..

  11. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    sikofagos,

    τί ν’απαντήσω σ’εσένα
    που όλα τα είπες
    και πιο πολλά ακόμη
    και πώς…

  12. Ο/Η Rodia λέει:

    ……………………………………………

    σχολιαζω μονο το σχετικο με το «μεμονωμένο περιστατικό». Από μας το πήρανε;

  13. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    ναι, από μας, είχες καμιά αμφιβολία ;
    έχουμε κάνει σχολή !

  14. Ο/Η Ελένη Μ. λέει:

    Καλά ο τρελός ……..οι δικαστές ; οι αστυνομικοί ; και όσοι άλλοι θα υπήρχαν στην αίθουσα ….μόνο ο σύζυγος αντέδρασε ;
    και την πλήρωσε από την προκατάληψη και τη βλακεία των οργάνων …

    Εγώ τη βλακεία φοβάμαι πιότερο απ όλα

    Είθε ο καλός θεός να ρίξει λόγο απ αυτό που ξεμπαρκάρει τις φρένες
    γιατί ….δεν βλέπω άλλη πηγή που να μπορεί να παράξει κάτι τέτοιο ενώ η ανάγκη είναι επείγουσα ….

  15. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    Ελένη Μ.,

    Φαίνεται ότι αστυνομικοί δεν υπήρχαν,
    (όπως θα δείτε κι από τις ιντερνετικές αναφορές)
    αντέδρασε ο σύζυγος και ο δικηγόρος.

    Η υπέρτατη γελοιότητα είναι όμως, ότι
    άφησαν τον τύπο να μπεί στην αίθουσα με το στιλέττο.

  16. Ο/Η Ελένη Μ. λέει:

    α ! αστινομικοί δεν υπήρχαν …ενώ ήταν αποδειγμένα τρελός ο κατηγορούμενος …..

    υ.γ συγχωρέστε τη δυσλεξία μου ξελαμπικάρει ήθελα να γράψω στη θέση του ξεμπαρκάρει

  17. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    Ελένη Μ.,

    δεν νομίζω ότι έχει αποδειχτεί κάτι τέτοιο.
    μάλλο μονάχα αποδεδειγμένα ρατσιστής ήταν..

  18. Ο/Η Ελένη Μ. λέει:

    Ένα άλλο που σκέπτομαι ( όχι και τόσο άσχετο) είναι ο φόβος που σπέρνει το σύστημα κάθε στιγμή και με κάθε ύπουλο μέσον ….

    Ίσος η αντίσταση στο φόβο και η καλλιέργεια της ψυχραιμίας είναι κάτι πρωταρχικό …
    καλό ξημέρωμα

  19. Ο/Η Greek Rider λέει:

    Το σημαντικό της ιστορίας δεν είναι ο τρελός δράστης αλλά το ότι οι αστυνομικοί πυροβόλησαν τον Αιγύπτιο αντί για τον τρελό δράστη.

    Ναι, αυτά συμβαίνουν μόνο όταν υπάρχουν στερεότυπα και προκαταλήψεις.

  20. Ο/Η gatouleas λέει:

    Στο ποστ σου αναφέρεις και κάποια διαδήλωση στη Δρέσδη. Από τα λινκς, δεν μπόρεσα να βρω καμιά πληροφορία.Εχεις να μας πεις κάτι περισσότερο; Η αριστερά δεν αντέδρασε;
    Ακόμα και η παραμικρή κίνηση, έχει τη σημασία της. Πάνω σε αυτές τις προσπάθειες θα ξαναχτίσουμε διόδους εμπιστοσύνης των διαφορετικών λαών…

  21. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    Ελένη Μ.,

    Ο φόβος είναι … για τα μικρά και τα μεγάλα
    Δείτε αυτό:

    Η Κουλτούρα του Φόβου

  22. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    Greek Rider,

    Κανένας δεν απέδειξε ότι ο δράστης ήταν διαταραγμένος.
    Το ότι το επικαλέστηκαν δεν σημαίνει τίποτε,
    εργαλείο είναι κι αυτό.

    Τα στερεότυπα δουλεύουν, πάντα αυτά.

  23. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    gatouleas,

    ναι το αναφέρω, βρίσκεται μέσα στα κείμενα που μετέφρασα.
    Θα το κοιτάξω και θα σού πώ.

  24. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    gatouleas,

    Φαίνεται πως μόνο οι Αιγύπτιοι διαδήλωσαν και μάλιστα αμέσως μετά την τελετή που έγινε στην Δρέσδη με την ευκαιρία της μεταφοράς της σορού της Marwa :
    “Headscarf Martyr” Mourned
    και
    Will Muslim Women Continue To Die At The Hands Of Racist Individuals For Wearing The Hijab???

  25. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Επιτρέψτε μου να ανοίξω δύο ακόμα διαστάσεις του θέματος.

    Α. Ο δράστης λέει η είδηση πως ήταν ανατολικογερμανός άνεργος. Τα τελευταία χρόνια τα περιστατικά βίας και ρατσισμού έχουν αυξηθεί στην πρώην ΛΔΓ, όπως και η δημοτικότητα των νεοναζί. Όταν η λοκομοτίβα της γερμανικής οικονομίας κινούνταν με ταχύτητα και ήταν και περισσότερο νωπές οι μνήμες του Γ’ Ράιχ, περιστατικά σαν αυτό ήταν πολύ σπάνια, και τιμωρούνταν παραδειγματικά. Δείτε και εδω
    http://www.tvxs.gr/v15689

    Β. Ασφαλώς η προκατάληψη και η εχθρότητα απέναντι στη διαφορετικότητα είναι επικίνδυνη και καταδικαστέα. Και προφανώς ο καθένας μπορεί να ντυθεί όπως θέλει, αν δεν προσβάλει τον περίγυρο. Υπάρχει και η άλλη όψη όμως. Πολλές γυναίκες σε ισλαμικές χώρες καταπιέζονται από τις οικογένειές τους ώστε να έχουν «ευπρεπή» αμφίεση και συμπεριφορά. Τότε η μαντίλα δεν είναι απλά ένα έθνικ αξεσουάρ, αλλά ένα σύμβολο οπισθοδρόμησης και καταπίεσης. Παλιότερα είχα επικοινωνία με έναν Τούρκο, υποστηρικτή του κοσμικού χαρακτήρα της Τουρκίας. Σχετικά με την απαγόρευση της μαντίλας σε κάποια πανεπιστήμια, που ήταν στην επικαιρότητα μερικά χρόνια πριν, μου είπε πως για τους – προοδευτικούς – Τούρκους και Τουρκάλες η μαντίλα φέρει ένα αρνητικό και δυσλαρεστο συμβολισμό. Περίπου όπως η σβάστικα σστους σημερινούς Γερμανούς. Δε λέω ότι συμφωνώ με αυτή την άποψη, αλλά τη μοιράζομαι με την ομήγυρη.

    ΥΓ: Τώρα τα φόντα φαίνονται κανονικά, μάλλον υπάρχει δάχτυλος εν τω κατέργω (Arbeit macht frei) που τα μικραίνει.

  26. Ο/Η Ελένη Μ. λέει:

    Εξαιρετικό βρίσκω το άρθρο L’Enfant de la Haute Mer
    Μόνο που δεν προτείνει κάτι για αντιμετώπιση ….
    Στην κουβέντα που ακολούθησε (δεν τη διάβασα ) ίσως βρήκατε εσείς …..εγώ θα έλεγα δυο πράγματα : διαλογισμός και ουσιαστικές σχέσεις .

  27. Ο/Η zalmoxis λέει:

    Σήμερα το πρωί, ένας ρουφιάνος «δημοσιογράφος» του Αντένα, στην εκπομπή 7-11 σκόπευε με την κάμερα μια λουόμενη σε πλαζ, η οποία επίμονα κρυβόταν με μια πετσέτα να μη φανεί το πρόσωπό της. Λοιπόν, αυτός ο αλήτης ο δημοσιογράφος περίμενε πότε θα της πέσει η πετσέτα, για να δείξει η κάμερα το πρόσωπό της.
    Τέτοια τσογλανάκια υπάρχουν και στον Αντένα και σε άλλα φασιστοκάναλα. Γιατί; Γιατί αυτός που συνόδευε ττην κοπέλα ήταν κόπανος και δεν… «κετέστησε έγκυο» τον «δημοσιογράφο»!

    Όπου «πετσέτα» τώρα, ας βάλουμε «μαντήλα» ή ας βάλουμε «κουκούλα». Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Βιασμός της προσωπικότητας από λούμνπεν άνεργους, από λούμπεν δημσιογράφους, από λούμπεν πολιτικούς και λούμπεν αρχηγούς κομμάτων, στο όνομα της ευνομίας, ευταξίαα ή ότι άλλο το λένε..

    ΣΥμπερασμα! Αμα δεν σπάσοιν μερικά «αλητο/ρουφιανο κεφάλια σήμερα, να ξέρουμε πως θα χαθούν κι άλλα κεφάλια αύριο!,

  28. Ο/Η Ελένη Μ. λέει:

    για τους – προοδευτικούς – Τούρκους και Τουρκάλες η μαντίλα φέρει ένα αρνητικό και δυσάρεστο συμβολισμό. Περίπου όπως η σβάστικα στους σημερινούς Γερμανούς.

    Εντάξει Τσαλ αλά ο «προοδευτικός» θα κακοποιήσει την καταπιεσμένη που την υποχρεώνουν να φοράει μαντίλα ;
    Και δεν είναι ένδειξη παραφροσύνης αυτό ; L’Enfant de la Haute Mer
    καλή σας νύχτα

  29. Ο/Η ange-ta λέει:

    Τι να πω, εχω μείνει ξερή! Και γω κατα της μαντήλας είμαι, αλλά όχι και να σκοτώνουμε και μάλιστα μια έγκυα γυναίκα……
    Βλέπεις, στο κόσμο ανάποδα που ζούμε, όλοι ζούμε με το φόβο. Φόβο του άλλου και του ίδιου, φόβο να χάσεις αυτα που έχεις, φόβος να κερδισεις τη ζωή σου, φόβο να περπατήσεις, να ταξιδέψεις, να ντυθείς, να γδυθείς, να φας, να κοιμηθείς, να κάνεις έρωτα, να πας στο γιατρό, να μην πας στο γιατρό κλπ. κλπ. κλπ.

    Που το διάβασες? γιατι να σου πω την αμαρτία μου δεν μπορώ να το πιστέψω. Είνια εξωφρενικό.

  30. Ο/Η ange-ta λέει:

    Το βρήκα το ζήτημα στον Γερμανόφωνο τύπο. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Είναι όπως ακριβώς τα γράφεις. Μάλιστα η ελβετική εφημερίδα, αναφέρει το θύμα ως μάρτυρα…. Επρεπε να ψάξω και αλλού για να διασταυρώσω την είδηση, χαμένη μέσα σε τόσες άλλες!

  31. Ο/Η left liberal synthesis λέει:

    Τρομερο
    Παντως οχι μακρυά απο τον δικό Καζάκο,που βγήκε παγανιά πυροβολώντας μετανάστες και άφησε παράλυτο τουλάχιστον ένα.

  32. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Ασχολήθηκε και το TVXS με το θέμα
    http://www.tvxs.gr/v16045

    @Ελένη Μ.

    Δεν εννοούσα σε καμιά περίπτωση κάτι τέτοιο. Έτσι κι αλλιώς η άποψη δεν ήταν δική μου. Με αφορμή αυτή τη σκέψη προσπαθώ να δω «the bigger picture».

    Στα πλαίσια ή και με πρόσχημα τη – σωστή – πολιτική σεβασμού της διαφορετικής κουλτούρας, συχνά η Δύση έχει στηρίξει υπερσυντηρητικά καθεστώτα (Σαουδική Αραβία, Ταλιμπάν στη δεκατία του 80) τα οποία έχουν τροφοδοτήσει μια «ισλαμοφοβία» η οποία είναι πιο έντονη απέναντι σε μουσουλμάνους μετανάστες σε δυτικές χώρες. Θέλω να πω, πέρα από την προφανή καταδίκη του τραγικού περιστατικού, μήπως πρέπει να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα καταδικάζοντας και τις πολιτικές που οδηγούν εκεί.

    Αντιγράφω ένα απόσπασμα από το ρεπορτάζ του TVXS

    Από τη μεριά του ο εκπρόσωπος τύπου της γερμανικής κυβέρνησης, Τόμας Στεγκ, δήλωσε πως η Καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ αντέδρασε «πολύ συναισθηματικά» στο περιστατικό, ενώ προσέθεσε ότι «αν υπάρχει ένα ξενοφοβικό, ρατσιστικό υπόβαθρο σε αυτή την υπόθεση, η κυβέρνηση εννοείται πως το καταδικάζει».

    Τα συμπεράσματα δικά σας.

  33. Enfant, συγχαρητήρια!
    Τσαλαπετεινέ, και εμένα οι Τούρκοι φίλοι μου απεχθάνονται τη μαντήλα, αλλά ποτέ δεν τη φόρεσαν. Η εικόνα που έχει όμως κανείς επί τόπου, δεν είναι καθόλου ότι οι ίδιες οι μαντηλοφορούσες νιώθουν να καταπιέζονται, αντιθέτως. Στην Κων/πολη έχω πάντα την εντύπωση ότι αν δεν ήταν ο τρόμος του πολιτικού ισλάμ (εν πολλοίς πλαστός), η μαντήλα δεν θα είχε γι΄νει ποτέ θέμα. Βλέπεις φιλενάδες χέρι-χέρι, άλλες με μαντήλες και άλλες χωρίς, νεαρά χαρούμενα ζευγάρια με μαντήλες κλπ. Το επιχείρημα που μια μουσουλμάνα μαντηλοφορούσα θα μπορούσε να σου πει (και κάτι παρόμοιο λένε συνήθως), θα ήταν: «και οι γυναίκες στη Δύση καταπιέζονται (από την ανδροκρατούμενη φαλλοκρατική κουλτούρα π.χ.) να φορέσουν μίνι». Ενδιαφέρον σχετικά έχει ένα από τα τελευταία βιβλία του Παμούκ, το «Χιόνι»: πιστές μουσουλμάνες αυτοκτονούν επειδή το κράτος τις υποχρεώνει να βγάλουν τη μαντήλα.

  34. Ο/Η Rodia λέει:

    Κάτι για τις μαντήλες και τις μαντηλοφορούσες: Θυμάμαι καθαρά τη γιαγιά μου τη χωριάτισσα που φορούσε δυο μαντήλες. Τη πρόχειρη, δεμένη πίσω από τα αυτιά, που δεν την έβγαζε ποτέ στη διάρκεια της μέρας, και την «καλή» που τη φόραγε πάνω από την πρόχειρη και άπλωνε τις άκρες της πάνω στο στήθος χωρίς να τη δένει γύρω στο λαιμό -την έφερνε μια βόλτα μόνο όταν φύσαγε αέρας να μη της τη πάρει.
    Η γιαγιά μου η άλλη, η κοντέσσα, φόραγε καπέλα και ψιλοκορόιδευε τη γιαγιά τη χωριάτισσα που φόραγε μαντήλες και φαρδιές φουστάνες σφιχτές στο στήθος. Η μάνα μου, προσπαθούσε να εκσυγχρονίσει τη πεθερά της, την πήγαινε βόλτες στα μαγαζιά να βλέπει τις βιτρίνες, μια φορά προσπάθησε να τη πάει κομμωτήριο, αλλά η χωριάτισσα ήταν ανένδοτη. Ισαμε το θάνατό της -στα 104 χρόνια!- φόραγε μαντήλες και φουστάνες. Η κόρη της, εκσυγχρονίστηκε στη 10ετία του ’60.
    Από όσο ξέρω, στη Κάρπαθο ακόμα ντύνονται με «εθνική» ενδυμασία, η οποία περιλαμβάνει μαντήλες, ποδιές, φουστάνες, κλπ αξεσουάρ, και περηφανεύονται γι αυτό.

    –>> σε μια πάροδο της οδού Μητροπόλεως υπήρχε ένα μαγαζί (του Μπιρλιράκη) όπου έβρισκες μαντήλες για όλες τις περιοχές της χώρας μας. Γιατί, κάθε περιοχή είχε το δικό της σχέδιο μαντήλας, με τα δικά της χρώματα. Αλλη μαντήλα φορούσαν στην Ηπειρο, άλλη στη Κεφαλονιά, άλλη στη Κέρκυρα, άλλη στη Φθιώτιδα, άλλη στην Εύβοια, άλλη στα Χανιά, άλλη στη Ρόδο, άλλη στη Χίο, κλπ κλπ, πολλά σχέδια και πολλά χρώματα. Δυστυχώς, μειώθηκε η ζήτηση και το μαγαζί έκλεισε και δεν ξέρω πού βρίσκουν πλέον τα χορευτικά συγκροτήματα του Λυκείου Ελληνίδων και της Δώρας Στράτου μαντήλες για τα γυναικείαμέλη τους.

    ..παλιά, στας Ευρώπας, ένας άνδρας δεν ήταν δυνατό να κυκλοφορήσει «ασκεπής» -χωρίς καπέλο δλδ..
    ..στη «πολιτισμένη» Δύση, πρώτα «ξεσκεπάστηκαν» οι γυναίκες -πέταξαν τα καπέλα- και ακολούθησαν οι άνδρες..

    –>> η δαιμονοποίηση της μαντήλας και ο συσχετισμός της με το Ισλάμ, προήλθε από δυτικές «αντιλήψεις», καθόλου «διαφωτιστικές». Προτείνω να αναζητήσουμε την αιτία.. το «γιατί»…

  35. Μια και πάμε σε γενικότερα ζητήματα πολιτισμών, ας πούμε, επιτρέψτε μου να προτείνω αυτό (ελπίζω η aqua να μην έχει αντίρρηση!):
    Σύνδεση με Κάϊρο
    Τα δύο πιο πρόσφατα ποστ, αλλά και άλλα επίσης. Διεισδυτικά ρεπορτάζ (καθόλου τουριστικά) από Κάιρο και Υεμένη.

  36. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    tsalapeteinos,

    A. Ρωσικής προέλευσης ήταν ο τύπος.
    Όμως αυτό είναι δευτερεύον.
    Η άποψή μου είναι, και την έχω ξαναγράψει, πως ο τρίτος παγκόσμιος έγινε
    μεταξύ ανατολικού και δυτικού μπλόκ, μ’έναν άλλο τρόπο
    και οι ηττημένοι του και οι νεκροί του βρίσκονται ανάμεσά μας,
    είτε στις χώρες τους, είτε στις δικές μας.
    Οι περισσότεροι απο αυτούς δε,
    επιβεβαιωμένα από πολλές πλευρές και μελέτες,
    και με εξαίρεση των μαφιών που έκαναν βρώμικα λεφτά από την αλλαγή,
    οι εξαθλιωμένοι, νοσταλγούν άγρια τον κομμουνισμό που έχασαν,
    κι ας ήταν αυτός που ήταν.
    β. Για μένα η μαντήλα είναι ό,τι ακριβώς ο σταυρός των χριστιανών ή
    το εβραϊκό «κιππά» και η γενειάδα των μουσουλμάνων:
    τόσο σχετικά με την υποχρέωση/καταπίεση να το φέρουν,
    όσο και στη σχέση τους με την προοδευτικότητα.

  37. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    Ελένη Μ.,

    Καλημέρα σας.
    Θα έλεγα πως αυτό που προέχει και αυτό που λείπε
    είναι να καταλάβουμε τι (μας) συμβαίνει.
    Αν δεν το καταλάβουμε πως θα βρούμε τις λύσεις;
    Και η κατανόηση αυτή, πολύ απέχει, δυστυχώς,
    από το να είναι ομόφωνη.

  38. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    zalmoxis,

    πράγματι, βία το ένα, βία και τ’άλλο.
    Μόνο που το «άλλο» είναι άλλης εμβέλειας και άλλου σημαινόμενου.
    Το παράδειγμα που αναφέρεις θα το περιόριζα στην εγγενή και
    αποκλειστική ελληνική επιθετικότητα και βία.
    Το «άλλο» το ισλαμοφοβικό, είναι οικουμενικό.

  39. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    ange-ta,

    Η κουλτούρα του φόβου και της αγριότητας..
    όπως τα λές…
    Μα… δίνω ένα σωρό αγγλόφωνα και γαλλόφωνα links !

  40. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    ange-ta,

    Ναι,
    και στους συνδέσμους που δίνω αναφέρεται
    ως «μάρτυρας της μαντήλας» .
    Οι Αιγύπτιοι μπλόγκερς οργίασαν, χαμός έγινε !

    παράκληση:
    εσύ που ελέγχεις τον γερμανόφωνο τύπο,
    μπορείς να δείς αν έγινε κάτι μετά,
    διαδηλώσεις από οργανώσεις ή ο,τιδήποτε άλλο ή
    μήπως πέρασε έτσι αυτή η ιστορία.
    Το μόνο που έχω δεί είναι η αυθόρμητη διαδήλωση
    που έγινε από τους Αιγύπτιους..

  41. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    left liberal synthesis,

    Καλώς τον !
    Αυτά όμως καλλιεργούνται, δεν καλλιεργούνται ;
    Κι αν μη τι άλλο, αφήνονται ν’ανθίζουν αφού βολεύουν πολλαπλά …

  42. Μπονζουρ μον enfant και λοιπές/οι!
    Λοιπόν, ακριβώς τα ίδια λέγαμε και σε μένα! Σε σχέση με την απάντηση (β) στον Τσαλ.
    Νομίζω πως το θέμα είναι ακριβώς εκεί που το θέτει η Ροδιά! Στοχοποιώντας τη μαντήλα, στοχοποιείται ουσιαστικά μόνο ο μουσουλμανισμός (ούτε καν ο ισλαμισμός)! Λες και οι καταπίεση της θρησκείας και της «κουλτούρας» είναι προνόμιο μόνο των μουσουλμανικών χωρών! Ενώ στην Πολωνία, όλα είναι καλά!!!!

  43. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    tsalapeteinos,

    Όλα αυτά που λές υπάρχουν στους δεσμούς που έχω παραθέσει.
    Και σου αναθέτω να πείς στο TVXS πως είχαμε την πρωτιά :)

    χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημα με τα φοντάν :)

  44. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    Δύτης των νιπτήρων,

    Καλημέρα !
    Συμφωνώ απόλυτα, και στη Γερμανία το ίδιο, και στο Βέλγιο
    και στην Κομοτηνή και παντού !
    Έτσι ακριβώς !

  45. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    Rodia,

    Έτσι ακριβώς, ανάλογα με την χρονική περίοδο και την κοινωνική τάξη,
    οι κυρίες και οι κύριοι έπρεπε να είναι σκεπασμένοι/ες, μαντήλες, καπέλα κλπ
    Γιατί, η γραβάτα τι είναι ; E;
    Το «γιατί» έχει σημασία και οι απαντήσεις είναι δυσβάστακτες …

  46. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    Δύτης των νιπτήρων,

    ευχαριστούμε για την παραπομπή :
    εγώ την «σύνδεση με Κάϊρο» την βλέπω τακτικότατα!

  47. Ο/Η L’Enfant de la Haute λέει:

    κόκκινο μπαλόνι,

    Bonjour le Ballon Rouge,
    Καλά τα λές !

  48. και επειδή μόλις πρόσεξα το σχόλιο του zalmoxis…προσυπογράφω!

  49. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    κόκκινο μπαλόνι,

    ξέρω, σ’αρέσουν πολύ αυτά !

  50. Ο/Η Ελένη Μ. λέει:

    Καλημερίζω την παρέα
    Διάβα μ ενδιαφέρον τις τοποθετήσει σας .
    Οφείλω όμως και κάποιες διευκρινήσεις από χτες
    Τσαλ
    Ούτε μια στιγμή δε σκάφτηκα πως αποδέχεσαι το κείμενο που κατέθεσες ….πιο πολύ ήθελα να σχολιάσω την λέξη : προοδευτικός …που υπήρχε
    L’Enfant
    Συμφωνώ πως έχουμε να καταλάβουμε το τι μας συμβαίνει , μετά γιατί και στο τέλος : τι μπορούμε να κάνουμε
    Στο τι έπεσε αρκετό φως από τους συνομιλητικές : υπάρχουν διαφορές στους πολιτισμούς και στους ανθρώπους επίσης . Υπάρχουν συμφέροντα και όλα μπορούν να γίνουν αντικείμενα εκμετάλλευσης .Υπάρχει πολύ σύγχυση ανάμεσα στα σημαντικά και τα δευτερεύοντα .

    Μετά νομίζω μόνο το «γιατί η σύγχυση» αξίζει να μας απασχολήσει και τι κάνουμε για την πολυπόθητη διαύγεια …τα άλλα είναι γνωστά …..
    Αλά συγνώμη L’Enfant εσύ είσαι η οικοδέσποινα και ίσως έχεις άλλο σχέδιο στο μυαλό σου .

  51. Ο/Η Daphne λέει:

    το τι η μαντίλα είναι προσβολή για τη γυναικεία αξιοπρέπεια είναι προφανές τουλάχιστον για τους πολιτισμένους ανθρώπους που έχουν μια στοιχειώδη παιδεία και σέβονται και τα δυο φύλα εξίσου. Ακολουθώντας αυτή τη λογική είναι λογικό λοιπόν ειδικά μια γυναίκα να μην έχει ιδιαίτερη συμπάθεια σε λαούς που ακολουθούν κατά γράμμα δόγματα που υποστηρίζουν πράγματα παροχυμένα και εντελώς ξεπερασμένα για τον δυτικό κόσμο κι αυτά χωρίς να αναλογιστούμε τα εγκλήματα βίας και κακοποίησης που υφίστανται γυναίκες καθημερινά σε αυτές τις χωρες. Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι στον λεγόμενο δυτικό κόσμο δεν υπάρχουν τέτοια περιστατικά και χωρίς αυτό να σημαίνει οτι και στην Ελλάδα που τα δικαιώματα των γυναικών είναι τουλάχιστον νομικά κατοχυρωμένα δεν συμβαίνουν τα ίδια σε «πολιτισμένα» ζευγάρια και οτι δεν υπάρχουν αρκετοί που έχουν αντίστοιχες παροχυμένες αντιλήψεις. Αυτό βέβαια δεν είναι λόγος να πάρουμε τα όπλα και να αρχίσουμε να επιτιθόμαστε σε κάθε μουσουλμάνο η ακόμη χειρότερα στα θύματα του μουσουλμανισμού, τις γυναίκες. Είναι όμως τυχαίο πως ο κόσμος έχει πάρει δεξιά στροφή στις πολιτικές του πεποιθήσεις αλλά και είναι τρομοκρατημένος από τα πλήθη μεταναστών που συρρέουν στην δυτική Ευρώπη και όχι μόνο? Αρκεί να πούμε οτί είναι απαράδεκτο ένα περιστατικό βίας και ρατσισμού, όταν στην Ελλάδα όταν δεν βλέπουμε λύση στο μεταναστευτικό κάνουμε ακριβώς τα ίδια? το περιστατικό με τους δύο ξένους ζωοκλέφτες που σύρθηκαν σε ένα Ελληνικό χωριό δεν το θυμάται κανείς?
    Αυτο που θέλω να πω είναι οτι ξεκινώντας απο τα δικά μας σύνορα βλέπουμε οτι αυτό το φαινόμενο του ρατσισμού είναι σημαντικό πρόβλημα και δεν χρειάζεται καν να αναφερθούμε στους νεοναζί και στη Γερμανία.

  52. Ο/Η χαρη λέει:

    Καλησπέρα σου Κορίτσι τής Ανοιχτής Θάλασσας,
    τα ‘χετε πει πια όλα, ή σχεδόν (ας αφήνουμε και περιθώρια δια το μέλλον…)
    τι να προσθέσω τώρα εγώ, πέρα από τον αυτονόητο θυμό μου;
    :( :( :(
    Τα ‘πα εξάλλου και στο Μπαλονάκι που το επισκέφτηκα σήμερα πρώτο μια που είχα καιρό να το «δω»:
    Η σιωπή είναι συννενοχή
    να προσθέσω εδώ ότι όταν ήμουνα στο βερολίνο (πριν από καιρό) κάτι γερμανοί νεοναζί επιτέθηκαν μια μέρα (πολύ άσχημα, δεν την σκοτώσανε τελικά, αλλά πήγε στο νοσοκομείο με βαριές βλάβες στα μάτια κυρίως) σε μια γερμανίδα επειδή τα είχε με τούρκο και η γειτονιά ήξερε ότι ετοιμάζονται να παντρευτούνε…

    και (για τον Τσαλ νομίζω, ο οποίος τα λέει ως γνωστόν και ως συνήθως καλά), ότι: δεν έχει καμιά σημασία – φυσικά – η καταγωγή: στο βερολίνο τουλάχιστον, μετά την κατάρρευση τού τείχους, οι νεοναζί πληθύναν εξαιρετικά, κι οι περισσότεροι ήταν από το πρώην ανατολικό. Γίναν αναλύσεις επί αναλύσεων, και κάποιοι από τούς ίδιους έλεγαν ότι «ξεσπάνε τώρα, γιατί επί «υπαρκτού» ο ρατσισμός ήτανε απαγορευμένος». Αυτά για να μην ξεχνάμε και την ψυχολογία μας, και το πού οδηγεί η απαγόρευση: το βλέπουμε άλλωστε και στη σημερινή ρωσία: αν ο σοσιαλισμός κατάφερε μεν να γεμίσει μερικά στομάχια παραπάνω, αλλά δεν άλλαξε ούτε κατά μία κεραία μυαλά συνειδήσεις και ψυχολογίες, μην κοροϊδευόμαστε: κάτι δεν πήγε καλά με τον «σοσιαλισμό» το ίδιο…

    Και για «παρηγοριά» (ως προς την ψυχολογία μας) : δεν ξέρω αν ξέρετε, εκείνος ο ψηλέας ο επικεφαλής τών νεοναζιστών στο βερολίνο τότε, άλλαξε πολύ γρήγορα μυαλά, συνήλθε, και άρχισε να δουλεύει με τους «άλλους», σε βαθμό που οι νεοναζί πρώην φίλοι του τον είχαν επικηρύξει. Έλεγε μάλιστα σε μια συνέντευξή του ότι έχει περάσει σε κανονική παρανομία, γιατί είναι δύσκολο και να κρυφτεί, έτσι ψηλός που είναι!..Τα ‘χα διαβάσει αυτά αλλά τότε δεν ήξερα από…μπλογκ, και δεν έχω ιδέα αν έχουν περάσει πουθενά εδωμέσα.

    (Για το κατεξοχήν θέμα σου, L’ enfant, ισχύουν (από μεριάς μου δλδ) όσα είπα στην Κοκκινομπαλονίτσα)
    (περιττό να πω, ευχαριστίες για το «μεγάλο» δωράκι. Πολύ μεγάλο, βρε θηρίο!…)
    (πνιγμένη ακόμα, και λίγο ακατάστατη είμαι, όπως καταλαβαίνεις)
    :) :) :)
    φιλάκια, καλό σ/κ

  53. Ο/Η Lou λέει:

    Μήπως λίγη ψυχραιμία πατριώτες?
    Τα γερμανικά μέσα έγραψαν και είπαν κάτι λίγα είναι η αλήθεια, είχαμε και τον μακαρίτη τον τζάκσον.(δεν μάθαμε τις λεπτομέρειες αμέσως δικαιολογήθηκε ο εκπρόσωπος)
    Πρέπει μάλιστα να συγκρίνουμε την παγκόσμια έως κορεσμού «επιδοτούμενη» κάλυψη της δολοφονίας της νέας στο Ιράν με την σεμνή ησυχία για την Marwa. Η Μέρκελ είπε οτι θα μιλαγε στον αιγύπτιο στο G8!
    Την Marwa δεν την βρήκε στο πάρκο ο μετέπειτα δολοφόνος της. Πήγε με το παιδί της, αυτός καθόταν πάνω στην κούνια και του ζήτησε να κατέβει για να κάνει κούνια το παιδί της.
    Ο δολοφόνος ήταν από τους ομογενείς που γύρισε στην «πατρίδα», όμως και εκεί ήταν παρίας, άνεργος και θυμωμένος. Κάτι ξέρουν και οι έλληνες με τους ομογενείς τους και το πρόσφατο περιστατικό με τον αυτόχειρα δολοφόνο στο ρέντη. Στις συγκεκριμένες συνθήκες είτε ήταν εβραία είτε μαύρη, Ινδή, Πακιστανή είτε οτιδήποτε αναγνωρίσιμο από σύμβολα ή χρώμα θα τα άκουγε, δεν νομίζω ότι ήταν η μαντήλα ειδικά. Το ¨αίτημα» της Μαρβα πυροδότησε ποιός ξέρει τι οργή. Την είπε λοιπόν τρομοκράτη και πουτάνα (για το μαντήλι και το φύλο υποθέτω).
    Τώρα στα κράτη της πρώην αν γερμανίας είναι πλήθος τα περιστατικά βίας εναντίον ξένων.
    Εδώ να σκεφτούμε αν μια ξένη στη Αθήνα πήγαινε στην αστυνομία να καταγγείλει παρόμοια συμπεριφορά τι αντιμετώπιση θα είχε στην αστυνομία
    Καί επίσης στην Γερμανία αν κανένας στραβοκοίταζε κανένα εβραίο επίσης..
    Εκεί το δικαστήριο του βάζει πρόστιμο 780€. Και μπροστά στο δικαστήριο της είπε «εσύ δεν έχεις δικαιωμα να ζεις εδώ»!
    Ο ίδιος κάνει έφεση και την χάνει, το δικαστήριο του βάζει τώρα πρόστιμο 2.800€!!
    Και τότε γίνεται το κακό, με την απόφαση, φαίνεται ότι τρελάθηκε με την απόφαση, η μουσουλμάνα τώρα, «μες το σπίτι μας» φαίνεται άλλωστε η λύσσα με τις 18 μαχαιριές. Στην Γερμανία δεν υπάρχουν σε τέτοια δικαστήρια αστυνομίες μόνο σε σημαντικές περιπτώσεις. Τώρα μετά το γεγονός λένε να βάλουν αστυνομία. (Και μετά τον φόνο τον απρίλη μέσα στο δικαστήριο από έναν 60χρονο της ετεροθαλούς αδελφής του για κληρονομικά που μετά αυτοκτόνησε
    Ασε που οι ομογενείς στην γερμανία (απο τη Ρωσσία και λοιπές τ. ανατολικές χώρες) δεν παίρνουν πλέον αυτόματα υπηκοότητα ενώ τα παιδια των ξένων με μακρόχρονη παραμονή που γεννιούνται εκει από το 2002 παίρνουν αυτόματα υπηκοότητα. (ήρθαν οι μαυροκεφαλοι να διώξουν τα ξανθά δηλαδή ένα πράμα)
    Στη Σαξονία ειδικά όπου και η Δρέσδη πρόσφατα ολόκληρη κωμόπολη κυνήγαγε 8 Ινδούς να τους λιντσάρει. (αθάνατη ελληνική επαρχία είσαι μπροστά πάντα)
    Ο αστυφύλακας που τελικά επενέβη και -φυσικά δεν θα βάραγε τον άριο- ήταν απέξω ως μάρτυρας σε επόμενη δίκη.( το inerphone αλήθεια τί είναι? μόνο εγώ δεν το ξέρω?)
    Τώρα στην αίγυπτο και στα πέριξ ετοιμάζουν σχεδόν Τζιχάντ για την δολοφονία. (και οι φαρμακοποιοί μποϋκοτάζ γερμανικών προϊόντων).
    Τουλάχιστον οι δυτικοί σκοτώνουν μουσουλμάνους τρομοκράτες στα χωριά τους τυπικά με ιεραρχία ήθος παπάδες επαγγελματικά με αεροπλάνα βόμβες τη βοήθεια του θεού κλπ . Οχι και στα δικαστήρια..εξέλιπε ο σεβασμός στις διαδικασίες πια..

  54. Ο/Η Rodia λέει:

    interphone=εσωτερικό τηλέφωνο (νομίζω, γι αυτο δεν ρωτησα)
    ..όσο για την απορία «γιατί ένας φτωχός κυνηγάει έναν άλλο φτωχό αλλά διαφορετικό απο αυτόν» αυτή είναι η βάση του φασισμού. Ενα κλασσικό παράδειγμα είναι τα γεμάτα λεωφορεία, όπου μόλις μπει ο υπεράριθμος φωνάζει να κλείσει η πόρτα μη τυχόν μπουν κι άλλοι… Φυσικά, κάθεται μέσ’ στη μέση και δεν κάνει χώρο για καναδυο ακόμα, που πιθανόν να χωρούσαν και αυτοί!

  55. […] Η μαντίλα του θανάτου [L'enfant de la Haute Mer] Κατά 15 εκατ. θα μειωθεί ο πληθυσμός της ΕΕ μεταξύ 2035-2060 [TVXS] […]

  56. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Ελένη Μ.,

    Κανένα σχέδιο δεν έχω στο μυαλό μου,
    άνοιξα ένα θέμα και παρακολουθώ τη συζήτηση και
    μάλλον θα προτιμούσα να παρεμβαίνω λιγότερο.

  57. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Daphne,

    Θέλω μονάχα να πώ, πως το πολιτισμικό μας στίγμα,
    το δικό μας, δεν είναι ούτε το μέτρο ούτε η νόρμα.
    Ούτε και η υποτίμηση της γυναίκας και η εναντίον της βία κάθε είδους
    είναι μικρότερη στην κοινωνία που ζούμε :
    απλά κάποιοι και κάποιες κολυμπάνε μέσα σ’αυτήν και δεν την βλέπουν.
    Κάτι σαν την καμπούρα δηλαδή, βλέπουμε μόνο των άλλων.

    Για μαντήλες και καπέλα έγραψε παραπάνω και η Ροδιά

    Γι’αυτά που λές για το ρατσισμό συμφωνώ,
    όμως το ζήτημα της αρύθμιστης μετανάστευσης μοιάζει να είναι επιλογή.

  58. Ο/Η Abravanel λέει:

    Η μούγκα των ευρωπαϊκών μηδίων: αφού δεν ήταν χριστιανή, δεν ήταν εβραία, κι ήταν μονάχα γυναίκα, μετανάστρια, μουσουλμάνα !

    Το ενδιαφέρον των MME και της κοινωνίας δεν συνδέεται με το θύμα αλλά με το ποιός είναι ο δράστης. Πχ οι βουδιστές ταμίλ ή οι μουσουλμάνοι ουιγουάροι δεν αποτελούν είδηση στην χώρα μας αλλά οι μουσουλμάνοι παλαιστίνιοι ναι. Ακόμα πιο χαρακτηριστικό υπήρξε η περίπτωση των κούρδων που όταν αποκεφαλίζονταν από τον τουρκικό στρατό γινόντουσαν πρώτο θέμα στην Ελλάδα και τελευταίο στην Δυτική Ευρώπη, ενώ όταν το Ιράκ χρησιμοποιούσε χημικά αέρια εις βάρος τους γίνονταν πρώτο θέμα στην Δύση και τελευταίο στην Ελλάδα, (βασικά και στην Δύση πρώτο θέμα έγινε μετά το Κουβέιτ αλλά ας το αφήσουμε).

  59. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    χαρη,

    εξαφανίστηκες, δικαιολογημένη, αλλά ασυγχώρητη :(
    παρακαλώ, pas de quoi,
    έρχεται κι άλλο ..

  60. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Lou,

    έτσι όπως τα λές είναι και οι λεπτομέρειες δεν έχουν σημασία,
    έγραψα κι εγώ όσα ήταν γνωστά δυό μέρες πριν,
    όταν δουλεύτηκε το άρθρο.
    Ας σκεφτούμε μονάχα τι θα γινόταν αν πρωταγωνιστές ήταν μία Γερμανίδα
    και ένας άνεργος μαυριδερός μετανάστης..

    interphone είναι (πάντα παρατηρητικός), θα το διορθώσω,
    δεν είναι το μόνο λάθος…

  61. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    είναι η πίεση που έχουν οι άνθρωποι και
    η αγωνία της επιβίωσης.
    ναι ..

  62. Ο/Η Rodia λέει:

    σημειώνω μια φράση κλειδί, μη ξεφύγει από τη προσοχή μας:
    «όμως το ζήτημα της αρύθμιστης μετανάστευσης μοιάζει να είναι επιλογή»
    (Posted by L’Enfant de la Haute Mer on Ιουλίου 10, 2009 at 11:52 μμ)

  63. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Abravanel,

    Θα έλεγα ότι το ενδιαφέρον των μμε συνδέεται και με το θύμα και με τον δράστη
    και με το : «ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου» και
    με το τι άλλο παίζει στη συγκυρία, αλλά και
    με πολύ χειρότερα παιχνίδια με σκοπό να μανουβράρουν την κοινή γνώμη.
    Κι είναι αλήθεια, πως όταν και το θύμα και ο δράστης ανήκουν
    στην ίδια εθνο-πολιτισμική ομάδα, τα πράγματα ξεφουσκώνουν γρηγορότερα.
    Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως, θεωρώ πώς πρώτα έπαιξαν τα στερεότυπα.
    Όπως λέω και παραπάνω, σε άλλη παραλλαγή τώρα,
    αν ο δράστης ήταν ένας μαυριδερός μετανάστης..και το θύμα μια συμπατριώτισσά του
    ή ένας συμπατριώτης του …
    Δεν θέλω να είμαι αφοριστική,
    Καλωσήρθατε !

  64. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    πώς τα κάνεις τα bold στο δικό μου το blog?
    (θέλω ιδιαίτερα !!)

  65. Ο/Η Lou λέει:

    εδώ γράψανε ,δείξανε στις 3 Ιουλίου και μετά,
    έγινε και το αντίστροφο πρόσφατα εδώ με νεαρό τούρκο που χτύπησε ηλικιωμένη γερμανίδα, φυσικά ακόμα για το θεμα
    είμαι δε, παρατηρητική όχι παρατηρητικός.
    L.

  66. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Lou,

    εννοείες ?? «…φυσικά ακόμα για το θεμα..» γράψανε ή δεν γράψανε ?
    Δεν έχω δεί κάτι..
    ‘παρατηρητική’ όχι ‘παρατηρητικός’ : ό,τι πείς :)

  67. Ο/Η Rodia λέει:

    Απλή html–>> φραση, κλπ κλπ, όπου β=b

  68. Ο/Η Rodia λέει:

    ωχ! εφαγε τα σύμβολα… –>> (b) φραση, κλπ κλπ, (/b) όπου ( …) κλεισε τα «b» με τo συμβολo: «>»

  69. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Rodia,

    ετοιμαζόμουνα να σου πω πως δεν κατάλαβα τπτ..
    Θα το μελετήσω αύριο, τώρα δεν λειτουργώ,
    (θα) έχεις μέηλ

  70. Ο/Η omadeon λέει:

    Η κατάσταση γενικά με τους μουσουλμάνους και τους ξενόφοβες διώκτες τους είναι τραγική.
    Δεν βλέπω δυστυχώς τίποτε άλλο παρά χειροτέρεψη. Ισλαμοφοβία και Τζιχάντ αλληλοτροφοδοτούνται.

    Θλιβερότατο περιστατικό, αλλά -ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ- ανησυχητικά είναι κι άλλα πράματα, π.χ.

    Ροζέ Γκαρωντύ, Αρνηση Ολοκαυτώματος και… Σαλμάν Ρούσντι (μικρός απολογισμός -σεντόνι):

    -Οι πιο πολλές αραβικές χώρες έχουν αγκαλιάσει άκριτα τον αρνητή του Ολοκαυτώματος Ροζέ Γκαρωντύ, το Ιράν μάλιστα πλήρωσε μέρος του προστίμου (40 χιλιάδες δολλάρια) που του επέβαλλε η Γαλλία για βιβλίο που έγραψε το 1996, στο οποίο αρνείται ότι υπήρξαν θάλαμοι αερίων στο Αουσβιτς. Διάβασα μάλιστα αποσπάσματα του βιβλίου που είναι on-line και αμφιβάλλω αν ο απληροφόρητος αναγνώστης έχει τρόπο να αντισταθεί στη σαγήνη του. Μάλιστα ο Νασράλα, ο ηγέτης της Χεσμπολάχ, μνημονεύει τον Ροζέ Γκαρωντύ σε λόγους του λέγοντας πως «απέδειξε πως το Ολοκαύτωμα ήταν μύθος». Αυτό το «απέδειξε» θεωρείται δεδομένο πλέον, συμπαρασύροντας τους περισσότερους Αραβες σε συμπαράταξη με… Αρνητές του Ολοκαυτώματος, κάποιους ΚΑΘΟΛΟΥ καλούς κι έντιμους κυρίους….

    -Ε, αν αυτό (η Αρνηση του Ολοκαυτώματος) βοηθήσει τους Παλαιστίνιους ή σταματήσει το Ισραηλινό απάρτχάϊντ εναντίον τους, εγώ θα γίνω Κινέζος αστροναύτης. ΜΟΝΟ πιο πολύ μίσος και δεινά θα φέρει.

    Σα να μου φαίνεται πως η Μέση Ανατολή καίγεται (εν μέρει) χάρις στα… καμμένα μυαλά ενός φιλοσόφου:

    Ο Γκαρωντύ είχε ανέκαθεν ανάγκη μπαμπάδες στον ουρανό. Αντιστασιακός Γάλλος Μαρξιστής, κάποτε τσακώθηκε με το ΚΚ Γαλλίας (όπου ανήκε) γιατί αποκήρυξε την εισβολή στην Τσεχοσλοβακία. Μετά, λόγω ανασφάλειας που ένιωσε (πεταμένος σαν στιμένο λεμόνι έξω από το κόμμα), προσπάθησε να συνδυάσει Μαρξισμό και καθολικισμό. ΔΕΝ τα κατάφερε, κι έτσι έπιασε το Ισλάμ (μπαμπάς εδώ, εκεί μπαμπάς, ΠΟΥ είναι ο μπαμπάς? – Νάτος, Αλλάχ-ου-ακμπάρ!)
    …κι έτσι, πρόσφατα, ο αρχηγός της Χεσμπολάχ αναφέρθηκε πάλι στο «δεδομένο» ότι το Ολοκαύτωμα ήταν μύθος, το οποίο είπε πως «απέδειξε» ο μέγας φιλόσοφος Γκαρωντύ, και… λόγω του οποίου δεν θα έπρεπε (κατά τη γνώμη του) οι μουσουλμάνοι να αφήσουν ατιμώρητο τον Σαλμάν Ρούσντι, η… ΜΗ-εκτέλεση του οποίου (!!!) προκάλεσε (λέει) χειρότερα δεινά και… «αντι-μουσουλμανικό ρατσισμό».
    (ΑΥΤΗ είναι η «λογική» που επικρατεί – δηλαδή «σκοτώστε τον κι όλα θα πάνε καλά»…)

    Ω, ναι, ναι, ναι. Επρεπε να εκτελεστεί ο Ρούσντι. Εκτελέστε τους όλους, τους άθεους, και εμπιστευτείτε… τίμιους θεούσους, μη-ρατσιστές με βούλα. Π.χ. το σημερινό Πάπα, γνωστό και για τις (θεάρεστες) μακροχρόνιες επαγγελματικές του αρμοδιότητες να συγκαλύπτει… παιδεραστές Καθολικούς ιερείς.

    Εκρηκτικό το μείγμα νεοναζισμού. ρατσισμού και ξενοφοβίας (από τη μία μεριά) και ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟΥ πλέον ισλαμικού εξτρεμισμού (που θεωρεί δικαίωμά του το να σκοτώνει όσους διαφωνούν)….

  71. Ο/Η omadeon λέει:

    Reference 2 (που αξίζει… ΕΙΔΙΚΗ ΜΝΕΙΑ και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ).
    Είδατε κι εσείς ένα πολύ όμορφο, συναρπαστικό ντοκυμαντέρ, με τίτλο «ZeitGeist Addendum?» (στο googe videos είναι, ψάχτε το αν δεν το είδατε)….
    …εγώ το είδα και… ΤΣΙΜΠΗΣΑ ελαφρώς να πιστέψω κάποτε τις καλές προθέσεις ενός ηλικιωμένου άντρα που μιλάει με ύφος Γκουρού και Μεσσία, στο τέλος (δεν θυμάμαι τώρα το όνομά του…)
    Αυτός ο καλός-κ-αγαθός γερο-Μεσσίας έκανε κήρυγμα Οικολογικό και αντι-ΝεοΤαξικό (χαχα)….
    και έβαλα κάποτε την οργάνωσή του (με τα πολλά όμορφα μεγάλα λόγια) σε links στο blog μου.
    Ε, σήμερα θα την ΚΑΤΕΒΑΣΩ (μόλις τελειώσω αυτό το σχόλιο). Γιατί?
    -Διότι χθες το βράδυ ανακάλυψα πως η ίδια αυτή οργάνωση, το «Venus Project» είναι ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΑ από ΠΟΛΥ επικίνδυνες ιδέες, π.χ. μπόλικη Αρνηση του Ολοκαυτώματος (με πύρινο άρθρο που διακηρρύσει ότι «δεν υπήρξαν ποτέ θάλαμοι Αερίων στο Αουσβιτς») με ΠΟΛΛΗ λάσπη κατά έντιμων ανθρώπων όπως ο Νοαμ Τσομσκυ, τον οποίο χαρακτηρίζει «πράκτορα της CIA και του… διεθνούς… Σιωνισμού» (Ω ναι ναι ναι… ΑΝ ΕΙΝΑI ΔΥΝΑΤΟΝ !!!… κι άλλα πολλά).
    Αστα να πάνε, Enfant. Δες ένα τυχαίο reference εδώ:
    Noam Chomsky: A Controlled Asset For Establishing – The New World Order
    (περί Noam Chomsky – ΜΠΟΥΡΔΕΣ ολκής)…

  72. Ο/Η omadeon λέει:

    Κι ένα τελευταίο (Αρνηση ότι υπήρξαν θάλαμοι αερίων)
    The Chemical & Toxicological Impossibility of The Auschwitz Gas Chamber Legend
    (και μη μου πείτε ότι δεν ΦΑΙΝΕΤΑΙ σαγηνευτικό. Ομως… είναι ΨΕΜΑΤΑ)

  73. Ο/Η omadeon λέει:

    Σαν συμπέρασμα, όσοι (ηλίθιοι) νομίζουν ότι ο κόσμος κυβερνιέται από ΜΟΝΟ ΕΝΑ είδος επικίνδυνων κροίσων, κάνουν μεγάλο λάθος. Δεν είναι μόνο Εβραίοι, ούτε μόνο Τεξανοί Πετρελαιάδες, είναι και άλλοι, εκείνοι που λένε πύρινα λόγια κατά της «Νέας Τάξης» κι όμως αποτελούν σημαντικό δυνατό τμήμα της.

  74. […] Θλιβερότατο περιστατικό, αυτό που αναφέρει η Enfant De L’ Haute Mere, αλλά -μακροπρόθεσμα- ανησυχητικά είναι κι άλλα […]

  75. Ο/Η ange-ta λέει:

    παιδί της ανοιχτής θάλασσας,

    Τα είπαμε και με μέϊλ. Τις αναφορές δεν τις είδα ένεκα στραβομάρας και βαθειάς νύχτας.

    Οπως σου είπα και με ε- μέϊλ απο βόλτα στον γερμανικό :

    Οι αντιδράσεις είναι χαλαρές.
    Οι επαναλαμβανόμενες άποψεις, σε μπλόγκς που μπήκα, είναι ότι

    -αυτός είναι ενας τρελός ρωσογερμανός.

    – ο αστυνόμος εκανε λάθος, γιατι πίστευε ότι έδερνε και μαχαίρωνε τη γυναίκα του ο σύζυγος (ο οποίος επέζησε)

    -Σε ισλαμική χώρα, μια χριστιανη θα αντιμετωπίζονταν εχθρικά απο το ίδιο το μουσουλμανικό κράτος.

    Επίσης το courier international, το είχε κύριο αρθρο όταν έγινε το συμβάν ένα χρόνο πρίν και επίσης την έφεση στις 1/7, απλώς εγω το παρέβλεψα.

    Κάπου αναφέρονταν ότι η Μέρκελ ένοιωσε σόκ απο την υπόθεση.

    Αυτα τα ολίγα.

    Τι να πεις, ο κόσμος είναι ανάποδος.

    Παρα ταυτα, εγω παραμένω οπαδός της ξεσκούφωτης γυναίκας. Δεν μπορεί ενας τρελός εγκληματίας, να καθορίζει την πολιτική που πρέπει να ασκήσει η Ε.Ε. σ αυτον το τομέα.

  76. Ο/Η ange-ta λέει:

    δεν βλέπω το προφίλ σου, να δω αν είσαι φίλος ή φίλη. Κάπου πήρε το μάτι μου, «κορίτσι της ανοιχτής θάλασσας»

  77. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    omadeon,

    χείμαρρος, η συμβολή σου ανοίγει το θέμα σε πιο γενικές βάσεις
    (μας βάζεις και πολλή ύλη) και του δίνει προοπτική,
    που η δική μου ανάρτηση δεν έχει.
    Ή για να το πώ αλλιώς, έχει μια άλλου είδους προοπτική.

    Και λέω μάλιστα, να μην πολυανακατεύομαι,
    μια χαρά στήνεται η κουβέντα και χωρίς εμένα.

    Για τον Γκαρωντύ τα ξέρω και συμφωνώ μ’αυτή την αναζήτηση του πατέρα,
    που βέβαια δεν ισχύει μόνο γι’αυτόν.
    Για το “Venus Project” ομολογώ παντελή, παντελέστατη άγνοια.
    Για τους αρνητές του εβραϊκού του ολοκαυτώματος ,
    το έχω παρακολουθήσει ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του ’80,
    ζώντας στην Γαλλία…

    Και μόλις πήρα είδηση, πως έκανες ειδική ανάρτηση, εδώ :
    Holocaust Denial, ZeitGeist Addendum, Roger Garaudy… (παρανοϊκές ιδεοληψίες σερβιρισμένες μαζί με αλήθειες)©,
    όπου ξεκίνησε και μια ενδιαφέρουσα συζήτηση.

  78. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Η κουλτούρα στη χώρα έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε μερίδα γυναικών να υποστηρίζει ότι εκτιμά την προστασία των ανδρών και ότι δεν αισθάνονται ότι καταπατούνται τα δικαιώματά τους σε αξιόλογο βαθμό.

    Απόσπασμα από άρθρο του BBC – που μεταξύ μας δεν είναι και το πιο φιλελεύθερο δυτικό μέσο – όπως αναπαρήχθη από το TVXS
    «Περιορισμός των γυναικών» στη Σ.Αραβία

    Θα επανέλθω αργότερα με τοποθετήσεις – παρεμβάσεις

  79. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    ange-ta,

    ευχαριστώ για τον απόηχο των γερμανόφωνων μέσων και blogs.

    Υπογραμμίζω το γεγονός των χλιάρών αντιδράσεων,
    και το σοκ της Μέρκελ.

    υ.γ.
    «παιδί της ανοιχτής θάλασσας»
    μεταφράζεται ο τίτλος του βιβλίου απ’όπου πήτα το όνομά μου.
    Τόσο στο βιβλίο, όσο και εδώ,
    αυτό το παιδί είναι κορίτσι, μετα συγχωρήσεως :)

  80. Ο/Η χαρη λέει:

    καλησπέρα Ανοιχτοθαλασσοκοριτσάκι
    (ξανά ευχαριστίες για το ταλαιπωρημένο ζωντανό…ξέρεις εσύ)

    @Omadeon
    τα λες πολύ καλά για τον Γκαρωντύ (όσο τον είχα παρακολουθήσει παλιά δεν με είχε πείσει προσωπικά ποτέ ότι η σχέση του με τη φιλοσοφία ήταν ουσιαστική … στη συνέχεια τα έκανε απλώς μαντάρα…)
    Γι’ αυτόν που σφετερίζεται στο ιντερνέτ και σοβαρότερα φιλοσοφικά κλισέ, όπως το (καταταλαιπωρημένο) zeitgeist, τι να πεις…(έχει πολλά βίδεα σε συνέχειες, κι έχω διαπιστώσει ότι τον παίρνουν στα σοβαρά, νεοφώτιστοι, άσχετοι, ημι- ή εντελώς αγράμματοι, αλλά και καλοπροαίρετοι)…ο Χέγκελ θα έχει κάνει πολλές κωλοτούμπες απ’ το κακό του στο Υπερπέραν
    (θα μπω στο «σπίτι» σου σε λίγο, σε ξέρω αλλά δεν σου’χω γράψει ποτέ)

    @Τσαλ
    αυτή αντίληψη στην ψυχανάλυση λέγεται «ταύτιση με τον επιτιθέμενο», είναι σύμπλεγμα γνωστό αλλά όχι και λιγότερο θλιβερό εξαυτού. Περιμένω τη συνέχεια (με ξέρεις, είμαι από τις πιστότερές σου…)

    καλό σ/κ σε όλες και όλους
    και φιλάκια «παιδί»
    :)

  81. Ο/Η omadeon λέει:

    @Χαρη (κ.ά.)
    Σ’ ευχαριστώ για τη συμβολή σου και στο μπλογκ μου.
    Το θέμα που έφερα (όχι ακριβώς ίδιο με το ποστ) με προβλημάτισε και μάλιστα… με αγανάκτησε πολύ, ΕΙΔΙΚΑ η λάσπη κατά του Noam Chomsky. Διότι… το να έχει κανείς εσφαλμένη πληροφόρηση ή λάθος λογική και να πιστέψει αρνητές του ολοκαυτώματος, είναι εξηγήσιμο και -δυστυχώς- κοινό φαινόμενο. Το να φτάνει όμως στο ΥΨΙΣΤΟ σημείο ακραίας παράνοιας να θεωρεί τον Τσομσκυ… πράκτορα του διεθνούς σιωνισμού και της «νέας τάξης», το θεωρώ ΥΒΡΗ κατά του Ορθού Λόγου, νίκη της ψυχασθένειας στο Νου.

    Εν πάσει περιπτώσει… άλλο ήθελα να πω σε αυτό το σχόλιο…

    Ηθελα να επισημάνω μια ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ λεπτομέρεια, της ΓΕΝΙΚΗΣ κατάστασης, που δείχνει πόσο άσχημη είναι. Το γεγονός ότι… -τελικά- ΚΑΙ από τις δύο πλευρές της «γενικής διαμάχης» (Ισλάμ και Δύση, κλπ) ΚΑΙ από την πλευρά των μουσουλμάνων ΚΑΙ από την πλευρά των ισλαμόφοβων, το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ «ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ» ξεπροβάλλει, καμουφλαρισμένο με διαφορετικές μάσκες, αλλά ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ.

    Διότι… ΤΟΣΟ ο (γελοίος) Αχμανινετζάντ οργανώνει στο Ιράν «διεθνή συνέδρια» Αμφισβήτησης του Ολοκαυτώματος (και του γλύφουν τα πόδια ΑΜΕΤΡΗΤΑ καινούργια ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ site)…
    αλλά και ΤΟΣΟ ο (αηδιαστικός) δολοφόνος της άτυχης κοπέλλας αυτού του ποστ, μαζί με όοοολο το συρφετό των ξενόφοβων Ευρωπαίων νεοναζί και ακροδεξιών, εκστρατεύει ΠΑΛΙ με νεοναζιστικές ιδέες «κατά της Νέας Τάξης» (της οποίας οι «εγκέφαλοι Σιωνιστές»… ΜΟΛΥΝΟΥΝ το δυτικό κόσμο με μουσουλμάνους μετανάστες σταλμένους σχεδόν εσκεμμένα, βάσει… Σιωνιστικού σχεδίου για την επικράτηση της Νέας Τάξης και της Παγκοσμιοποίησης (σε αυτό το συγκεκριμμένο είδος παράνοιας διαπρέπει και το καθ’ημάς «πατριωτικό» περιοδικό «Ρεσάλτο» και άλλοι πολλοί, αρκετοί ΜΗ-συνειδητοί φαιοκόκκινοι Νεοναζί)….

    Σκεφτείτε το…
    Ο φύρερ κερνάει, κι ο φύρερ πάλι πίνει.

    1) ΚΑΙ οι Παλαιστίνιοι ακόμη είναι «ήρωες στον αγώνα των λαών κατά του Σιωνισμού και της Νέας Τάξης»
    2) ΚΑΙ οι Ηρωϊκοί Ευρωπαίοι εθνικισθαί ανθίστανται στην Εισβολή του «Ξένου μουσουλμανικού Στρατού Κατοχής» (που μας έστειλε ο Σιωνισμός και η Νέα Τάξη).

    Ε, ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. ΤΕΛΟΣ.

  82. Ο/Η ange-ta λέει:

    καλησπέρα κοριτσάρα μου!!!

    Περί ισλάμ και μαντήλο – μπούργκας:

    Οσοι , υποστηρίζουν ότι η μπούργκα είναι η ελευθερία της γυναίκας να τη φοράει, τότε μπορούν με την ίδια ευκολία να υποστηρίξουν ότι η αφαιρεση των οργάνων της είναι ομοίως ελευθερία της.

    Εχω πει πολλές φορές και θα το ξαναπω: φορέστε ένα σεντόνι με δύο τρύπες στα μάτια και προσπαθείστε να προχωρήσετε, ή να σκουπίσετε, ή να σκαλίσετε το κήπο σας, ή να κουβαλίσετε νερό! Μετά ξαναβγάλτε λογο για την μπούργκα και τη διαφορετικότητα.

    Στο Ιράν, το ίδιο το δικαστηριο, πλαστογράφησε την ημερομηνία γεννήσεως ενός κοριτσιού 13 χρόνων σε 16, προκειμένουν να το καταδικάσει σε θάνατο ΝΑΙ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΣΤΗΚΕ, ΝΑΙ ΒΙΑΣΤΗΚΕ, ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ, βλαστό πλούσιας οικογένειας!!

    Ολοι μουσουλμάνοι ή χριστιανοί ή φωτισμένοι κοιτάνε να κατασπαράξει ο ένας τον άλλον, παραβλέποντας, ότι για όλα φταίει ο πλούτος της ολιγαρχίας απο τη μια και η φτώχεια απο την άλλη.

    Η μαντήλα της γιαγιάς μας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΜΑΝΤΗΛΑ. Αυτο το άκριτο τσουβάλιασμα μου την δείνει. Μαντήλια φοράγανε οι αγρότισες -ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – για λόγους πρακτικούς. Ομως ποτέ οι μαντηλοφορεμένες γιαγιάδες ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΙς ΕΓΚΟΝΕΣ ΤΟΥΣ να φορέσουν μαντηλα, επειδη προφανώς δεν είχε σχεση με θρησκεία ή κουλτούρα ή γυναικεία καταπίεση.

  83. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Επανέρχομαι στα σχόλια και τις παρεμβάσεις,
    με ακμαίο ηθικό μετά τις ένθερμες και λαοπλάνες δηλώσεις
    του κομαντάντε – για άλλο θέμα.

    @Ελένη Μ.
    Αν προτιμάς το «προοδευτικός» μπορείς να το βάλεις σε εισαγωγικά.

    @Δύτης
    Προφανώς στην Τουρκία οι μαντηλοφορούσες δεν καταπιέζονται
    αφού δεν είναι υποχρεωτική.
    Τουλάχιστο στο δυτικοφέρνων κομμάτι της.
    Στην Ανατολία πρέπει να είναι διαφορετικά τα πράγματα.

    @Ανφάν
    Συμφωνώ με την άποψή σου για τον Γ’ Π.Π.
    Μόνο που εγώ τον θεωρώ Πόλεμο 2 1/2 πριν τον πραγματικό Τρίτο.
    Δε θα τα χαλάσουμε όμως στη σημειολογία.
    Την πρωτιά είναι βέβαιο πως την είχες,
    μη σου πω πως το TVXS προσπάθησε να σου κλέψει την αποκλειστικότητα!
    Μια και αναφέρθηκε και η γραβάτα,
    εκτός από κακόγουστη είναι και… φαλλικό σύμβολο (ως πεοδείχτης).
    Πούντες οι φεμινιστικές και αντισεξιστικές οργανώσεις να ξεσηκωθούν;
    Εγώ έχει χρειαστεί να φορέσω 3-4 φορές μόνο και ελπίζω να μην ξαναχρειαστεί.
    Δε σκοπεύω και να παντρευτώ – σε πιθανή υπογραφή συμφώνου συμβίωσης
    δεν νομίζω να ισχύει dressing code και δε θέλω ούτε να ταφώ.
    Προτιμώ να καώ και να πετάξουν τη στάχτη μου από το κάστρο Ελ Μόρο της Αβάνας.
    Ελπίζω να μην τύχει μόνο και φυσάει νοτιάς και φτάσω στη Φλόριδα.

    @μπαλόνι
    Δε διαφωνώ. Γι’ αυτό εννιαίο μέτωπο απέναντι σε όλες τις θρησκείες και τις καταπιέσεις!

  84. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    @χάρη
    Είναι μια εξήγηση κι αυτή που αναφέρεις,
    για την άνοδο της δημοτικότητας των νεοναζί στην τέως ΛΔΓ,
    αλλά νομίζω πως περισσότεροι οι λόγοι είναι ταξικοί.
    Η ένωση κατήργησε τα σύνορα και τα τείχη,
    αλλά δεν εξαφάνισε τις οικονομικές ανισότητες.
    Η ανατολικογερμανοί παρέμειναν πιο φτωχοί και με μεγαλύτερη ανεργεία,
    με αποτέλεσμα να είναι πιο ευάλωτοι σε εξτρεμιστικές ιδεοληψίες.
    Ο απελπισμένος ψάχνει από κάπου να πιαστεί.
    Όταν δεν υπάρχει πια ούτε καν το σοσιαλιστικό όραμα,
    μοιραία θα πιαστεί και από πιο ευτελή πράγματα.
    Δυστυχώς και στη Ρωσία κάνουν θραύση «άριες» συμμορίες.

    Εγώ έχω ακουστά για το «Σύνδρομο της Στοκχόλμης»,
    όπου το θύμα, ειδικά σε περιπτώσεις αιχμαλωσίας και ομηρίας,
    λόγω συνήθειας αρχίζει να συμπαθεί το θύτη και
    όταν απελευθερωθεί μιλάει ευνοϊκά γι’ αυτόν.

  85. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    χαρη,

    καλώς όρισες πάλι…
    και καλή κυριακή σε όλους

  86. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    omadeon,

    σε διαβάζω εδώ,
    αλλά κυρίως αλλού:
    ‘χαράς το κουράγιο σου !’

  87. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    ange-ta,

    καλημερούδια !
    «…Οσοι , υποστηρίζουν ότι η μπούργκα είναι η ελευθερία της γυναίκας να τη φοράει,
    τότε μπορούν με την ίδια ευκολία να υποστηρίξουν ότι η αφαιρεση των οργάνων της
    είναι ομοίως ελευθερία της…»

    δεν ξέρω αν αναφαίρεσαι στο γυναικείο γενετήσιο ακρωτηριασμό,
    γνωρίζω όμως γυναίκες (όχι πολλές είναι η αλήθεια), εδώ στην Ελλάδα,
    που επέλεξαν, από άποψη, να στειρωθούν…

  88. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    θα περιμένω την ‘περι γραβάτας πραγματεία’ σου,
    κι ενδεχομένως ένα κεφάλαιο για την γράβάτα
    ως ένδειξη/απόδειξη ήθικής και ‘ειρηνικών προθέσεων’ :)

  89. Ο/Η ange-ta λέει:

    @ κορίτσι της ανοιχτής θάλασσας,

    άλλο στείρωση άλλο ακρωτηριασμός (αφαίρεση των εξωτερικών γεννητικών οργάνων των κοριτσιών σε ηλικία πάνω απο 6 χρόνων, για να μην έχουν ηδονη κατα την συνουσία, γιατι το απαγορεύει η θρησκεία τους, ενοχλούμαι και που το γράφω).

    Δεν μπορώ να φανταστώ ότι το αγνοείς, ούτε μπορώ να φανταστώ, ότι σου περνάει απο το μυαλό ότι εννοώ τη στείρωση, που μπορεί ελευθερα να προβεί η γυναίκα της δύσης και δη σε χειρουργικό κρεββάτι!!!
    120.000.000 γυναίκες το χρόνο υποβάλονται σ αυτο το μαρτύριο του ακρωτηριασμού ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΣΤΕΙΡΩΣΗΣ, λόγω της «κουλτούρας» τους.

    Η Γαλλία ψήφισε Νόμο, που απαγόρευσε αυτό το αίσχος! Και αυτό με παρεμβαση του υγιούς φεμινιστικού κινήματος. Σήμερα το φεμινιστικό κινημα έχει μπλέξει τα μπούτια του, και μιλάει για ελευθερία της γυναίκας να φοράει μπούργκα και μπερδευει την μαντηλα της αγρότισας με την μαντηλα της μουσουλμάνας.

    Δεν πάμε καθόλου καλά, ή κάθε Περσης και καλύτερος

  90. Ο/Η Rodia λέει:

    σε έπιασα στα πράσσα!!! :)) δεν διαβαζεις συχνα το L’ Enfant de ta Haute Mer…
    Εδώ–>> το σχετικο ποστ

  91. Ο/Η Rodia λέει:

    προς ange-ta το προηγούμενο σχόλιο..

  92. Ο/Η ange-ta λέει:

    @ ροδιά,

    και όπως φαίνεται ούτε αυτη εμένα, αλλιώς δεν θα με ρώταγε αν εννοώ στείρωση ή ακρωτηριασμό!

  93. Ο/Η Rodia λέει:

    ~~ ange-ta, LoL :-D

  94. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    @L’enfant
    Οι γνώσεις μου πάνω στην υψηλή και χαμηλή ραπτική δεν είναι αρκετές
    για να φέρω σε πέρας τέτοιου επιπέδου πόνημα (περί γραβάτας),
    αλλά αντιλαμβάνεσαι την προτίμησή μου προς την τιμημένη μπλε στολή
    του εργάτη και την χακί του αντάρτη,
    αντί ενός κοστουμιού χαρμάνι και πράβντα.

    @ange-ta
    Δεν πάμε καθόλου καλά, ή κάθε Περσης και καλύτερος

    Με άλλα λόγια Χαταμί καλύτερος του Αχμαντινετζλαντ ε; :)

  95. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Εγώ ξέρω ότι αν στη βουλή υπήρχαν οι γνώσεις και το επίπεδος που παίζει σε αυτή τη συζήτηση, δεν θα είχα ανοίξει ποτέ μπλογκ.
    Εύγε σε όλους.

  96. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    @antidrasex

    Μη μας βάζεις ιδέες και μας δεις σε κανένα συνδιασμό στις επόμενες κάλτσες

    @πανελλήνιο
    Για δείτε κι αυτό…

    Σουδανή δημοσιογράφος κινδυνεύει να μαστιγωθεί επειδή φόρεσε παντελόνι

    Όσοι επιμένουν πως η μπούρκα και η μαντίλα είναι δικαίωμα και επιλογή της γυναίκας, μου ακούγεται όπως το δικαίωμα του σκλάβου να φοράει τις αλυσίδες του.

  97. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    @Τσαλ:
    Αυτό είναι τα υποκαταχθονιο σχέδιο μου.

  98. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    @αντίδρα
    Η υπόγεια δημοκρατία σου δε θα περάσει.

  99. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Δεν ξέρω τι να γράψω που να μην έχει ήδη ειπωθεί παραπάνω.
    Εκατό σχόλια κοντά, φουλ τάιμ απασχόληση και ο χρόνος λίγος.
    Στις πιο φιλελεύθερες κοινωνίες γίνονται τα πιο στιγερά εγκλήματα…
    Πιο πολύ κρατάω το μαντίλι της γιαγιάς της αναγνώστριας σου.
    Και η δική μου η γιαγιά φόραγε μαντίλι έξω στον κόσμο και οι άλλοι την σέβονταν.
    Δεν είχα σκεφτεί ποτέ τη σύνδεση.
    Συνέχισε να μας μαθαίνεις πράγματα κι ας θυμώνουμε.
    Ακόμα περιμένω το κείμενο για τις Ευρωπαϊκές Μανωλάδες που μας έταξες!

  100. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    silentcrossing,

    μια που το λές,
    βλέπω πως είσαι το 100ό σχόλιο,
    κερδίζεις δωρεάν συνδρομή
    στον δυναμικό σελιδοδείκτη του ‘φυλλομετρητή’ σου,
    για 6 μήνες.

    silentcrossing,

    δεν τα καταφέρνω, προσπαθώ :)

  101. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Αυτό κι αν είναι τιμή για ‘μένα!
    Το ξέρω καλή μου,
    η αλήθεια είναι ότι εάν κάποιος έχει ευαίσθητα αντανακλαστικά,
    δεν ξέρει με τι να πρωτο-ασχοληθεί πια στους (δύσκολους) καιρούς μας…
    Ονειρεύομαι πάντως τη μέρα που οι μπλόγκερς θα χάσουν το ψωμί τους :)

  102. Ο/Η Rodia λέει:

    ~~ silentcrossing,
    αλλίμονο αν ονειρεύονται οι μπλόγγερ να είναι το «ψωμί» τους
    τόσο πικρό όσο είναι σήμερα…
    Για ένα «γλυκό ψωμί» παλεύουμε όλοι -νομίζω, δλδ.. :)

  103. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Μιας και το δικό μου σχόλιο ήταν αμέσως πριν το 100ό,
    που μπορώ να κάνω ένσταση για επανακαταμέτρηση των σχολίων και
    διεκδίκηση του βραβείου σε δεύτερο βαθμό;

  104. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    στο έκτακτο σχολιοδικείο, υποθέτω !

  105. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Ευχαρίστως πάντως να χαρίσω το βραβείο μου στο σύντροφο και
    συναγωνιστή τσαλαπετεινό!
    Και μόνο το άρθρο του περί ομορφιάς αξίζει όλα τα βραβεία!!
    (θα περάσω και από ΄κει σε λίγο…)

  106. Ο/Η silentcrossing λέει:

    @rodia έτσι όμορφα που τα λες είναι…

  107. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    silentcrossing,

    οι διαγωνισμοί μας είναι αδιάβλητοι,
    μπορούμε όμως να δώσουμε άλλο ένα ολόϊδιο :)

  108. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    silentcrossing,

    έχε τον νου σου,
    σε λίγο τα σχόλια στο blog φτάνουν τα 1000.
    εκεί να δείς δώρα για τον 1000ό σχολιαστή !

  109. Ο/Η trol λέει:

    Συγκινεί για κάποιο λόγο περισσότερο η ιστορία που τα παιδιά ήταν μορφωμένα,
    οικογενειάρχες, με τη δουλειά τους, το παιδί τους, κτλ κτλ,
    δλδ oh so ‘correct’ και μάλιστα σύμφωνα με τα δυτικά πρότυπα?
    Λυπάται κάποιος λιγουλάκι παραπάνω, λέει ένα κρίμα παραπάνω μέσα του,
    στην τελική can identify better που το άτυχο ζευγάρι ήταν stellar example of
    «successful» «integration»?
    Λέτε να το πιάσουμε κι από κει?

  110. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    trol,

    έχεις πάααρα πολύ δίκιο !
    (κρύβε λόγια )

  111. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    trol, μπορεί να έχεις δίκιο για μερικούς, για μένα σίγουρα όχι.
    Θα έλεγα μάλιστα το αντίθετο.

  112. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    antidrasi+sex,

    κι εγώ νομίζω πως η έχει δίκιο η trol,
    για τους περισσότερους ισχύει …
    θα έλεγα μάλιστα ότι εσύ δεν είσαι ο κανόνας..

  113. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    @silent
    Δεν ζητάω χάρες, αλλά δικαιοσύνη.
    Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις και με μπερδεύεις
    με τον εσωμπλογκικό αντίπαλο.
    Εγώ γράφω στρατευμένα πόστα, όχι λάιφστάιλ.

    @ανφάν
    Ζητώ να επαναληφθεί η καταμέτρηση παρουσία
    επιτροπής παρατηρητών διεθνούς κύρους,
    με επικεφαλής το Μανώλη Γλέζο.

    Μέχρι το μιλένιουμ των σχολίων θα τα ξαναπούμε.

  114. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    το μιλένιουμ των σχολίων γαρ εγγύς … εγγύτατα !

  115. Ο/Η trol λέει:

    απλά καμιά φορά στους περισσότερους βάζω κι εμένα μέσα,
    έτσι ρε παιδί μου, για να δω τι γίνεται και
    γιατί what are the odds i m different,
    έτσι για πλάκα στην τελική

    …and then it gets scary :o

  116. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    trol,

    το έχω παρατηρήσει και άλλη φορά που μπήκες,
    το βλέπω και τώρα,
    έχεις φοβερές και πολλαπλές κεραίες και
    εντυπωσιακή οξυδέρκεια !
    (άσε την ευκολία ν’αλλάζεις θέση…)

    :)

  117. Ο/Η trol λέει:

    εγώ πάλι lehm απορώ πως δεν πήρα χαμπάρι νωρίτερα το βλογ σου,
    καλός λόζιος κι ανακατωσιά απ ότι βλέπω :)
    όχι βέβαια ότι πρόλαβα να το ξεσκαλίσω,
    αλλά i ll be around, u keep my mind busy alright :)

    στο όνομα μου σε αυτό το σχόλιο έβαλα λινκ σε ένα παλιότερο ποστ που
    είχα γράψει για το όταν βρέθηκα να αλλάζω θέση….
    όταν το συνειδητοποίησα τουλάχιστον…..
    ε, καμιά ευκολία έτσι?
    but u probably understand that very well

  118. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    trol,

    καμιά ευκολία, γράψε λάθος !
    ικανότητα ήθελα να πώ,
    που δεν την απέκτησες δωρεάν βέβαια !

    αλήθεια, για πες: τι είναι ‘λόζιος’ ?

  119. Ο/Η trol λέει:

    α λοιπόν lehm
    νόμιζες θα σ άφηνα έτσι,
    για πλάκα σου έβαλα ένα λινκ,
    για να πας μετά να δεις κι άλλα λινκς και
    να ψαχνόμαστε γενικότερα που και πως ….
    όλο αυτό λέγεται με μια λέξη ‘λόζιος’ χεχε

    αλλά έχει καλή ένοια,
    συνώνυμο του ΄τζέρτζελο’
    if in any case that sounds more familiar :o

    τι να κάνω, μιλάω s (sourdika) :)

    **άσε ρε εγώ νομίζω μια ζωή θα πληρώνω
    τι τα θελα &@$#*%@^$*% λέω καμιά φορά,
    αλλά όχι όχι εκεί εκεί

  120. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    trol,

    για πές, γιατί δεν κρατιέμαι :
    αυτά τα ‘σούρδικα’ που μιλάς,
    εκτός από ‘κοζανίτικα’, σε σχέση με την περιοχή,
    πώς αλλιώς θα τα χαρακτήριζες ;
    για λέγε, για λέγε …

  121. Trol, μπήκες στα favourites!

  122. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    κόκκινο μπαλόνι,

    πού είναι, για προσανατόλισέ με !
    καλημερούδια !

    (μεγάλη ανακάλυψη λέμε !)

  123. τι εννοείς;
    πού την έβαλα; καλά στα «νέας εσοδείας»
    (μεγάλη όντως! και έχω και μια υποψία αρχιτεκτόνισσας)

  124. Ο/Η trol λέει:

    αχ τι καλά,
    καλοκαιριάτικα και ενώ άλλοι πήζουν σε παραλίες και
    εγώ λέω ότι το βλόγινγκ είναι τελειωμένο,
    ανακαλύψαμε καινούριους βλόγγερς χεχεχεχ, ωραία ωραία,
    να σαι καλά κόκκινο μπαλόνι, θενκς + my honor,
    θα σε ξεσκαλίσω σύντομα και σένα

    γιατί προς το παρόν η lehm πάει να με βάλει σε τρανούς μπελάδες
    κι ας με προειδοποίησε παραπάνω, κάτι που είπε για να κρύβω λόγια,
    οπότε έχουμε και λέμε

    τα σούρδικα είναι ελληνικά,
    θα τα έλεγα exposed ελληνικά,
    πως μπορούν δηλαδή να εξελιχθούν τα ελληνικά
    σε ένα περιβαλλον με πολλές πολλές επιρροές από επάνω αλλά
    κάπως κλειστά λόγω βουνών κτλ από κάτω,
    δεν είναι τα μακεδονίτικα ας πούμε που μιλάνε στη φλώρινα,
    δεν είναι ξεχωριστή γλώσσα όπως τα αρβανίτικα,
    αλλά αίσθηση μου είναι ότι είναι ελληνικά και μάλιστα
    no less από αυτά που μιλάνε στην Αθήνα κι ας έχει πολλές άγνωστες λέξεις,
    όπως δεν είναι και no less τα αγγλικά που μιλάνε στην καραιβική,
    ξέρω γω, σε σχέση με αυτά της οξφόρδης

    και γενικά ίσως δεν είναι και σωστό να σκέφτεται κανείς
    αν o τρόπος που μιλιέται μια γλώσσα είναι lesser εδώ σε σχέση με εκεί

    κατά τ άλλα νομίζω οι γλωσσολόγοι θα αποφανθούν

    για identity θα πούμε άλλη φορά ε :p

  125. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    trol,

    Αααα!!
    κάθε σχόλιο και μολότωφ είσαι !

    οι γλωσσολόγοι έχουν αποφανθεί :
    είναι όπως τα λές !

    «..για identity θα πούμε άλλη φορά ε :p…»
    και δεν θα δεχτώ να κάνεις πως το ξέχασες :)

  126. Ο/Η trol λέει:

    “..για identity θα πούμε άλλη φορά ε :p…”
    και δεν θα δεχτώ να κάνεις πως το ξέχασες :)

    ωχ
    μπλέξαμε
    yeah :)

  127. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    trol,

    ‘μακεδονίτικα’ ?
    πιπέρι !!

  128. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    κόκκινο μπαλόνι,

    «…και έχω και μια υποψία αρχιτεκτόνισσας…»

    τι να το κάνεις αυτό , όταν είναι όλα τ’άλλα ;

  129. Ο/Η trol λέει:

    ((εχμ, ο αρμόδιος οργανισμός της χώρας δεν έχει αποφανθεί για το τι είμαι και δεν φαίνεται να μπορεί να το κάνει σύντομα, που δεν με νοιάζει για στάτους αλλά για βιοποριστικούς λόγους, αλλά οκ τι να κάνεις και μπετατζής να γίνω u think i care? ΥΕ λοιπόν γιατί είναι πολύ κουλ λέμε ))

    για πείτε πάλι τίποτα για την μαντίλα να ξεχαστούμε λίγο :p

  130. μπααααααα, εγώ λέω να πούμε για διακοπές!
    θάλασσα, ήλιο, άμμο…τέτοια πράγματα!

  131. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    κόκκινο μπαλόνι,

    γίνεσαι προκλητική …
    άσε που αν φύγεις θα χάσεις και τα δώρα του 1000ού σχολιαστή !

  132. δεν καταλαβαίνω τι εννοείται αγαπητή…(πλιτς πλιτς πλιτς)!
    και ποιος σου είπε πως θα χάσω το βραβείο;;;;
    μόλις τέλειωσα και ένα κείμενο που με έτρωγε και ποιος με πιάνει…
    άσε που σε 10 μέρες πάλι εδώ θα είμαι, να πήζω μέχρι τις 17 Αυγούστου!
    Βάρδα μη προκηρύξει εκλογές ο (α)καταλληλότερος τότε (όπως το 2007) και μας ανακαλέσουν τις άδειες!
    Θα τα σπάσω όλα όμως!

    ADMIN:
    Αυτό είναι το 1000ό σχόλιο σ’αυτό το blog !

  133. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    κόκκινο μπαλόνι,

    ΚΕΡΔΙΣΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟ 1000ό ΣΧΟΛΙΟ !!
    ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΩΡΑ & ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΤΟ BLOG !!!

    (αυτό το : «και ποιος σου είπε πως θα χάσω το βραβείο;;;; » δεν το κατάλαβα καθόλου !!!)

  134. έλα ρεεεεεεεεεεεεεε
    αλήθεια τώρα;
    περιμένω τα δώρα…και τις συνδρομές( ; )
    και επιτέλους μαντάμ…πόσες φορές θα πούμε πως το Μπαλόνι τα ξέρει όλα???

  135. Ο/Η χαρη λέει:

    Τώρα το είδα κι είναι απ’ αυτά που ξέρω ότι σε νοιάζουν L’ Enfant :

    http://www.tvxs.gr/v16448

    για τα υπόλοιπα…αύριο – υπάρχουν λόγοι που καθυστερώ να ξαναμπώ, αλλά λόγοι σοβαροί λέμε…

    : filia se olew kai olous :

  136. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    χαρη μου,

    το είδα στην ‘Ε’,
    κι ακόμη ότι εξοργίστηκε κι ο Μεντβέντεφ.
    ευχαριστώ πάντως,
    που μέσα σ’ολα, περνάς κι από δώ :)

  137. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Τι χριστοφοράκους και Μεντβέντεβες με λέτε, να ένα σοβαρό θέμα:

    Τα αποτυχημένα κράτη για το 2009

    Αν και μου φαίνεται περίεργο που σε κακιά λίστα είμαστε σε τόσο χαμηλή θέση (μόλις 147).

  138. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Ιδού και ο σχετικός χάρτης

    THE FAILED STATES INDEX 2009

  139. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    δεν ξέρω αν το έμαθες,
    αλλά το βραβείο της 1000ής σχολιάστριας,
    έχει απονεμηθεί !
    (βλ. παραπάνω)

  140. Ο/Η KnowDame λέει:

    Καλησπέρα αγαπητή L’Enfant de la Haute Mer,

    Η Δρέσδη ψάχνεται πως θα τιμήσει την νεκρή…
    http://islamineurope.blogspot.com/2009/07/dresden-city-considering-honoring-al.html

    Βtw να το έχετε στα υπόψην αυτό το μπλογκ. Έχει καλή πληροφόρηση επί του θέματος ισλάμ στην Ευρώπη, με παρουσίαση τόσο των νέων από τα ευρωπαϊκά ΜΜΕ, όσο και μελετών που διατίθενται ελεύθερα στο διαδίκτυο.

  141. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Καλησπέρα KnowDame,
    καλωσορίσατε.

    ευχαριστώ, δεν το ήξερα.
    Η αλήθεια είναι πως, για κάποιο ανεξιχνίαστο λόγο,
    έχω θεωρήσει ότι στον καταμερισμό εργασίας,
    μου έχει ‘ανατεθεί’ ο γαλλόφωνος τομέας,
    που δεν είναι τόσο προσβάσιμος.
    :)

  142. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Δεν πα να χετε απονείμει και το βραβείο Ιπεχτσί, εφόσον εκκρεμούν οι ενστάσεις, οι απονομές είναι έωλες.

    Πραγματικά φαίνεται ότι σου έχει ανατεθεί από την ιστορία η γαλλόφωνη ενημέρωση και προπαγάνδα.

    Όπως λεν και οι Γάλλοι, c’est la vie.

  143. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    tsalapeteinos,

    έτσι είναι,
    και βοηθός γιοκ :(

  144. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Βλέπω υπάρχει ανταλλαγή πληροφορίων με ισλαμικά επικοινωνιακά μέσα.

    Πρόσεχε γιατί κάποιους τους συνδέσανε με την Αλ Κάιντα για πολύ λιγότερα!

  145. Ο/Η ζέλιγκ λέει:

    Τόσο απίστευτη ιστορία!
    Και πόσο τραγική.
    (ευτυχώς που υπάρχει και το διαδίκτυο και κάτι μαθαίνουμε
    γιατί έχω αρχίσει να απογοητεύομαι και από τις εφημερίδες).

  146. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    ζέλιγκ,

    έτσι είναι,
    ναι σε όλα !

  147. Ο/Η Differ λέει:

    San elinida mousoulmana kai madiloforousa den xero pia pos na nioso. Stenaxorieme gia ta stereotipa pou odigoun se thanatous, xerome na vlepo anthropous pou skeftode kai katalavenoun tin diaforetikotita, thlivome apo tin agnia pou synodevete apo sxolia opos…. «άλλο στείρωση άλλο ακρωτηριασμός (αφαίρεση των εξωτερικών γεννητικών οργάνων των κοριτσιών σε ηλικία πάνω απο 6 χρόνων, για να μην έχουν ηδονη κατα την συνουσία, γιατι το απαγορεύει η θρησκεία τους, ενοχλούμαι και που το γράφω)….»
    Afto file/fili mou eine apagorevmeno apo to islam kai tradaxti apodixi ego kai i aderfi mou kai oi xederfes mou kai olo mou to soi pou den to exei kanei giati den epitrepete sto islam. To ti kanoun merikoi ilithioi kai ta kolane sto islam eine alo thema.
    Oso gia tin madila, o kathenas borei na exei tin gnomi tou gia to an tou aresei i oxi, ego afto pou xero eine oti akomi kai an erthei o kosmos touba den tin vgazo kai eine dekaioma mou. Etsi maresei na dynome kai o logos den exei simasia:. Apo thriskia, apo trela, apo narkisismo gia na travao prosoxi, gia opiodipote logo. Eine dikeoma mou opos dikeoma tou kathenos na foraei kapelo, na min foraei tipota, na foraei palto, rasa, otidipote. Eine dikeoma mou. Tha prosexo na min me sfaxei kai mena kanas trelos.

    Poli orea ta sxolia olon pados.

  148. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Καλωσόρισες Ελληνίδα μουσουλμάνα και μαντηλοφορούσα Differ,

    για τον γυναικείο γενετήσιο ακρωτηριασμό είναι γνωστό ότι, ως πρακτική,
    προηγήθηκε του ισλάμ.
    Ωστόσο ως «μικρή παράδοση» απαντάται, όταν απαντάται
    (και είναι αλήθεια ότι αφορά εντυπωσιακά πολλά κορίτσια)
    σε μουσουλμανικές κυρίως ομάδες, αλλά όχι μόνο.
    Με το θέμα και τους πραγματικά συγκλονιστικούς αριθμούς,
    είχα καταπιαστεί σε παλαιότερη ανάρτηση :
    Πωλήτριες, ωραίες, γυναίκες (MGF update)

    Για τη μαντήλα τώρα, εσύ δεν τη βγάζεις,
    μπορεί ν’αλλάξεις γνώμη κάποτε,
    η άλλη που δεν φοράει μπορεί να τη φορέσει στο μέλλον.
    Η γνώμη μου είναι, ότι στο βαθμό που είναι επιλογή της κάθε μιας
    και όχι αποτέλεσμα επιβολής ή καταπίεσης, είναι δικαίωμά της,
    όσο ακριβώς και το κρέμασμα ενός σταυρού από μια αλυσίδα
    στο στήθος ή στο αυτί ή ένα τατού με τον εσταυρωμένο στο μπράτσο.

    παράκληση:
    Μην γράφεις, αν γίνεται, με λατινικούς χαρακτήρες !

  149. Ο/Η Differ λέει:

    Symfonoume apolita, kai sorry gia tous xaraktires, den exo elinika sto pc.

  150. Ο/Η aqua λέει:

    Ευχαριστώ για την παραπομπή, Δύτη, που μου έδωσε τη δυνατότητα να μάθω και το περιστατικό που δεν γνώριζα… Τα σχόλια είναι πολλά και δεν έχω δυστυχώς χρόνο να τα διαβάσω (ελπίζω να τα καταφέρω μελλοντικά).
    Μένοντας σε μια χώρα που οι γυναίκες φορούν μαντήλα κάτω από τη μπούργκα, θα έλεγα ότι το ζήτημα είναι καθαρά προσωπικών ελευθεριών. Οποιαδήποτε χώρα δέχεται ζητήματα ελεύθερης έκφρασης και θρησκευτικών πρακτικών δεν μπορεί να ασκεί στη συνέχεια εξαναγκαστικές πρακτικές στους κατοίκους της που καταδικάζουν τη διαφορετικότητα. Η καταπίεση των γυναικών στον ισλαμικό κόσμο δεν έχει καμία σχέση με την μπούργκα ή τη μαντήλα, όπως και η ανισότητα μεταξύ των φύλων στη Δύση δεν εκφράζεται στα ρούχα. Σε καμία αραβική χώρα δεν θα διανοούνταν να απολύσουν μια γυναίκα από τη δουλειά της επειδή παντρεύτηκε, οπότε οι προόπτικές να κάνει παιδιά αυξάνονται. Αντίθετα γνωρίζω αρκετές περιπτώσεις που μελόνυμφες πήραν ως δώρο γάμου την απόλυσή τους.
    Θα πω δύο παραδείγματα, αποτελέσματα του διαλόγου για τη μαντήλα: Το πρώτο από την Τουρκία, που φοιτήτριες αναγκάζονται να φορούν περούκα γιατί δεν τους επιτρέπεται να μπουν με μαντήλα στα πανεπιστήμια. Το δεύτερο από την αραβική τηλεόραση, που ενώ οι γυναίκες ηθοποιοί δεν φορούν μαντήλα, οι άντρες έχουν σχεδόν όλοι ανεξαιρέτως καλυμένα τα κεφάλια τους!
    Δεν ξέρω αν οι προγιαγιάδες σας φορούσαν μαντήλες. Η προγιαγιά μου φορούσε και δεν την είδα ποτέ χωρίς αυτή. Κανένας δεν το έκανε θέμα, ούτε της ζήτησε να τη βγάλει, πράγμα που νομίζω ότι θα θεωρούσε παράγολο αίτημα και θα αρνούνταν. Το γεγονός ότι αποπροσανατολιζόμαστε κάνοντας αυτού του είδους τους βλακώδεις ‘διαλόγους’, είναι απλά δείγμα της στροφής που παίρνει η Ευρώπη: από χώρος όπου γεννήθηκε η δημοκρατία, μετατρέπεται σε γκέτο μισαλλοδοξίας και καταστολής ελευθεριών. Και δυστυχώς πρέπει να συμβαίνουν τέτοια περιστατικά, όπως αυτό του ποστ, για να προβληματιζόμαστε για την τροπή των πραγμάτων…

  151. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    aqua,

    πολύ χαίρομαι
    για την δική σου επίσκεψη
    και πιο πολύ
    για τον (βιωμένο)τρόπο που θέτεις τα πράγματα.
    (θα)έχεις mail

  152. […] από τη Ρωσία Alex W., για την απίστευτη υπόθεση της δολοφονίας μιας μαντιλοφορούσας στην Δρέσδη—να, […]

  153. Ο/Η Pantelis.76 λέει:

    ο φόβος…γεννάει μίσος.
    Διχοτομεί την κοινωνία μας, σπρώχνοντας μας στην ασφάλεια μεγάλων μα και μικρών κοπαδιών και αγέλων.
    Και αυτό βολεύει κάποιους άλλους, κι όχι εμάς, τους απλούς ανθρώπους.

    Αντιθέτως , η ανεκτικότητα και ο αλληλοσεβασμός, θα έφτιαχναν μία πιο…όμορφη κατάσταση.

    :(
    :/
    :)
    Παντελής Κ.
    :)

Μήπως θέλετε να γράψετε κάτι στο βιβλίο επισκεπτών; (Κεφαλαία, είτε Ελληνικά είτε Greeklish δεν θα δημοσιεύονται)

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: