Επιστροφή, για 2009 λόγους, 2009 φορές

offrande-b

Το κοινωνικό μου περιβάλλον ήταν χειρότερο από μερικών και καλύτερο από εκείνο κάποιων άλλων.
Το οικογενειακό μου το ίδιο.
Η υγεία μου, η νοημοσύνη μου, το ψυχικό μου απόθεμα, ομοίως.
Κατέβαλα προσπάθειες λιγότερες από κάποιους, περισσότερες από άλλους.
Επένδυσα στον εαυτό μου λιγότερο από μερικούς, περισσότερο από άλλους.

offrande-a1

Οι συγκυρίες με ευνόησαν λιγότερο από πολλούς, περισσότερο από πιο πολλούς.
Τις αξιοποίησα πιο λίγο από κάποιους, πιο πολύ από άλλους.
Τα κατάφερα όπως τα κατάφερα, χειρότερα από πολλούς, καλύτερα από κάποιους.
Έγινα άνθρωπος χειρότερος από κάποιους, καλύτερος από άλλους.
Και τώρα που έχω όσα έχω, πιο λίγα από πολλούς, πιο πολλά από περισσότερους.

offrande-e2

Ξέρω πως όσα έχω δεν είναι δικά μου, από κάπου τα πήρα, και για τούτο τα χρωστάω.

Ας επιστρέψω ό,τι μπορώ εκεί όπου υπάρχει ανάγκη, όσο πιο πολύ μπορώ, όσο πιο γρήγορα, όσο ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που θα μου κάνουν τη χάρη να δέχονται την προσφορά μου.

sdf-2

Ας επιστρέψω ό,τι μπορώ εκεί όπου υπάρχει ανάγκη, όσο πιο πολύ μπορώ, όσο πιο γρήγορα, όσο ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που θα μου κάνουν τη χάρη να δέχονται την προσφορά μου.

89e49e2e0989a432e6fd774e4df82

8 απαντήσεις στο Επιστροφή, για 2009 λόγους, 2009 φορές

  1. Ο/Η padrazo λέει:

    Σας ευχαριστώ για κάθε προσφορά σας.
    Καλή και συνταρακτική χρονιά σας εύχομαι.

  2. Ο/Η N.Ago λέει:

    Respect!!!
    Καλή Χρονιά με υγεία!!!

  3. Ο/Η Tσουκνίδα (KAP Kum) λέει:

    καλή χρονιά
    καλές σκέψεις, σαν κι αυτές

  4. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Σκέψεις, πράξεις, αποφάσεις …
    Ευχαριστώ για τις ευχές σας !
    Να είστε καλά

  5. Ο/Η doctor λέει:

    Καλή χρονιά εύχομαι!

    doctor

  6. Ο/Η Zed λέει:

    Ωραίο κείμενο.

  7. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τις ευχές,
    κι ας γίνει να πιάσουν τόπο..

  8. Ο/Η marado λέει:

    καλέ φίλε εξαιρετικό κείμενο με εξαιρετικές φωτογραφίες…το κρατώ.
    χρόνια γεμάτα σου εύχομαι με καθυστέρηση

Μήπως θέλετε να γράψετε κάτι στο βιβλίο επισκεπτών; (Κεφαλαία, είτε Ελληνικά είτε Greeklish δεν θα δημοσιεύονται)

